Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

"Birbirleri için yaratılmışlar" çizgi roman oldu

"Birbirleri için yaratılmışlar" çizgi roman oldu
 

Sevgili günlük, bugün çok uzun zamandır hayalini kurduğum bir şey gerçek aldı. Bunun için Mamut Celal abime ne kadar teşekkür etsem az. Sonunda yani iki yıllık blog yazarlığı sonrasında ne yazmak, ne tarz bir şey ortaya koymak istediğime sonunda karar verdim. Üretmek istiyorum ama kollektif olarak. Sürekli bireyselliği sevmiyorum.
MB teknik olarak esas yapmak istediklerimi ortaya koymaya pek olanak tanımıyor.(teknik olarak) çünkü sadece yazmak değil, yazdıklarımı çizgiye, videoya ve fotoğrafa çevirmek için de çalışmak istiyorum. O sebeple biraz başka yerlerde takılmak zorunda kalıyorum. Enerjimi de yeni şeyler üretmekten ziyade eskilerini toparlamaya ayırdığım için burayı eskisi kadar ziyaret edemeyeceğim ama bu demek değil ki MB benim için bitti.

Biten bir şeyler var tabi. Ama başlayanların güzelliğine kadeh kaldırıyorum. Portakal suyu da olabilir kadehlerde, canım ne fark eder.

Mamut Celal abi ile yaptığımız ilk ortak çalışma


adres ; www.dilencivapuru.blogspot.com
esas link ; http://dilencivapuru.blogspot.com/2008/10/birbirleri-iin-yaratlmlar_03.html


umuyorum ki devamı gelir.

Buradan da ilgilileri davet edeyim, dilenci vapurunda çizgi-roman için yazar veya çizer olarak çalışmak isteyen varsa kapım açık. Şiirlerin resimlenmesi, kısa video ve skeçler, kısa filmler. Devamı gelecek. Ben diyeyim ki bir çeşit atölye. Açıkçası şu anda ben de tam olarak ne olacağını kestiremiyorum ama iyi olacak. Gidişat öyle çünkü.

Sevgilerrrrr

K.
 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..