Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

“Çok da tınnn”mışız

Duymuyorum değil, umursamıyorum bayağılıkları. Etrafıma çelikten bir koza ördüm belki de, yoksa kaşınanı itinayla kaşımaya gücüm var çok şükür.

Vurdumduymazlığımdan değil aldırmazlığım. Sadece o kadar çok canım yakıldı ki, daha fazla yakılacak bir can kalmadı. Kendimi kendi içime hapsederek, başardım gerçeklerle savaşmayı. Kendimi anlatmaya çalışmaya gerek duymuyorum, gereksiz polemiklere girmek yerine kendi sınırlarım yani kendi zihnim içinde bir başına kalmayı tercih ediyorum.

Ben hayatım güzel diyeni görmedim de duymadım da. Sahi kime güzel ki bu hayat?

Karakterinde yama olmamalı insanın. Zira yama, yırtık görülmesin diye üzerine eklenen bir parçadır. Ne insanın karakterinde bir yırtık ya da sökük olmalıdır.

Vardır çevremizde, akım derken b.kum diyen insanlar olduğu gibi, b.k olduğunu belirtirken ak olduğunu iddia edenler. Yaptığı berbat işleri, iyi göstermeye çalışanlar tam da böyle kimselerdir. Bence, insanlar birbirine laf sokacağına, arı kovanına çomak soksunlar, bir tarafları kesin şişer. Egoya gerek kalmaz.

Hey insanlık alemi, boş laflarınızla bırakın peynir gemisini, benim ya da Aysel’in mesela, tekerlekli sandalyeyi bile yürütemeyeceğinizi anlamadınız mı hiç. Azıcık fikirli olun. Aysel mi kim? O benim yazar bir arkadaşım elbette. Yaptığınız b.klukları düzeltmeye çalışırken ak kalabilen bir insan. Sizin aksinize, yerli yerinde söyler sözleri ve dokunur çoğunuza, çünkü haklıdır.

Borçlusun Bana işte o kadar

Yaşadığımız her günün bedelini, umutlarımızı harcayarak ödüyoruz. Umutlarım tükendiğine göre senden alacaklıyım hayat. Çünkü bana yaşam borçlusun. Umutlarla bezeli hayallerim vardı eskiden; şimdi keşkelerle örtülü pişmanlıklarım var habire. Hepsini, ben istemesem de sen aldın elimden. Bu kadar ağır olmamalıydı bedeli yaşamanın.

            Benim günlerim hep Falı
            Mesela bugün fartesi.

Galiba can çıkmadan umut çıkmıyor. Yaşadığım Fred’den habersiz yılların neredeyse iki katını Fred'le yaşamışım. Çeyrek asırlık kıdem madalyamı istiyorum artık.

           Allah, sağlıklı ömür versin herkese. Gerisi hikaye...

Telaffuz edilemeyen inanışlar

Başına gelenler, yalnızca kaderin değildir. Kader + özgür iradendir başına gelen.  O yüzden "kader işte” deyip durma. ALLAH kimseyi verdiği kaderden sorumlu tutmaz SANMA, sorgulayacağı senin kaderin değil, o kadere özgür iradenle vereceğin tepkidir, UNUTMA!

Allah'ın her yarattığı sevilir mi? Cevap vermeden önce iyi düşünün. ŞEYTAN'ı da Allah yaratmış.

Çoğunlukta ne yazık ki, derde dert katan insanlar.

Kimi kandırıyorsunuz her şey değişti diye, değişen tek şey zaman yalnızca, yoksa her şey AYNI.

Sözde değil, lafta ağırdır bazı söylenenler ve sadece dokunmakla kalmaz ezer de insanı.

Aşka ve kadere vurduk yüreğimizi, bana mısın demedi.

Aklım Bulandı

Kendimi arafta kalmış gibi hissediyorum.

Okyanus yürekli düşlerimizde salıverdik kağıttan kayıklarımızı birbiri ardınca, eftatun bir duman kapladı benliğimizi ki kaptan bizi görmez oldu.

Gelenler de olmasa hepten yalnız kalacak zihnim.

 

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..