Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

"Dövülecek çok kişi var" demiş Harun Tan

"Dövülecek çok kişi var" demiş Harun Tan
 

Çok Haklı !


Harun Tan ve Ebru Şallı ayrılığının arkasından bir yığın yorum yapıldı. Özeli genelleştirmek bizim ülke insanımızın sevdiği bir şey, hangi meslek gurubu olursa olsun, insanlar bilmeden çok gereksiz yorumlar yapmaktalar..

Ayrılık çok üzücü, zaten bu yara almış insanları daha fazla üstelik iftira atarak yaralamanın bir anlamı var mı?

Size ne kardeşim !!!

Herkes kendisine baksın önce !

"Tencere dibin kara senin ki benden kara" işte işin özü budur !

Dövülecek olanlar::

1- Özel  hayata  girip, olmadık iftiralar atanlar,

2-Haset nedeniyle yarayı deşenler,

3-Kendi günah ve ayıbından yorukarak,sürekli başkalarına saldıranlar,

4-Küçücük olup, kendini başkalarının acısıyla tatmin eden amipler,

5- Hakszı, zalimi destekleyip ,masumu yerden yere vuran zalimler,

6-Kendini başkalrının mutsuzluğu ile tatmin etmeye çalışanlar,

7- Yalancı ve çıkarcılar,

8- Kendi ayıbının farkında olamayanlar

bu maddeler devam eder gider.

Benim dileğim, sevenlerin ayrılmadan, düşmanları sevindirmeden herkese inat sevgilerini bitirmemeleri ama hayatta insan herşeyi yaşıyor.

Harun Tan çok doğru söylemiş, gerçekten düvülecek çok kişi var bu ülkede !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..