Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '08

 
Kategori
Haber
 

"En güvenli iki yüz"

"En güvenli iki yüz"
 

Haklıyım değil mi?


"Okunmayan gazete, haber yenidir" diyor ve belki benim gibi okuyamamış olanlar da vardır düşüncesiyle, daha doğrusu bu ön bahaneyle yazıyorum.

İngiliz bilim adamları işlerini güçlerini bırakmışlar(!), en güvenilir insan yüzü modelini oluşturmak için sormuşlar, soruşturup araştırmışlar ve yandaki fotoğraflardan ilkini (İkincisi değil) bilgisayar yardımıyla en güvenilir insan sıfatı olarak ilan etmişler.

Oluşturulan bu sıfatta, çalışmaya katılanların hemfikir oldukları özellikler şöyle sıralanmış:
Yuvarlak hatlara sahip, ince kaşlı, küçük burunlu ve sakalsız.
Bu yüzlerin güvenilir, dürüst insan imajı verdiğine karar verilmiş.

Bu arada güvenilmez yüz yapısını ise şöyle tarif etmişler:
Keskin çene, kalın kaş, büyük burun, kalın dudaklı, küçük ağızlı ve kirli sakallı.
Karar onların, tercih onların kime ne?
Hatta bana ne...

Ben bakarım bizdeki en güvenilir insan modellerine.
Bu yüzden düşündüm, taşındım kendi kararımı verdim.
Açıklıyorum;
Yandaki fotoğraflardan ikincisi ise bizde en güvenilir insan.
Kim ne derse desin, kim 'hayır' derse desin,
'şimdilik de olsa' beni bu kararımdan döndüremez.
Tanıyan tanır, yalakalığı sevmem.
Sizler de düşünün taşının tarafsız olun, seçimimin doğruluğu konusunda bana hak vereceksiniz.
......
Haklıyım değil mi?


 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..