Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '12

 
Kategori
İlişkiler
 

“Eşim ilişkimiz dahil her şeyi anlatıyormuş” akıl alır gibi değil

 

“Eşimle 3 yıl önce evlendik. Bu benim ikinci evliliğim. Daha önceki evliliğimden iki çocuğum var.

Bu evliliğim ikinci şansım olduğu için evliliğime daha da çok dikkat ediyorum. Önceki gün samimi bir arkadaşımın telefonuyla şoka uğradım.

Onlar başka bir şehirde yaşıyorlar. Bundan bir ay kadar önce bir hafta için bizde kaldılar.

Eşim ev kadını olduğundan evde kalıyor, bu nedenle de gündüzleri sık sık komşularına gidiyor veya onlar bize geliyor.

Bizde kaldıklar süre içinde komşu ziyaretlerine bu arkadaşımın eşini de götürmüş.

Eşim komşulara, evdeki her olaydan söz ediyormuş. Arkadaşımın eşi, eşimin ilişkimiz dahil her özelimizi komşulara anlattığına tanık olmuş.

Hatta daha sonra arkadaşımın eşi, eşimi uyararak, bunun yanlış olduğunu söylemiş.

Arkadaşım da beni aramakta tereddüt etmiş. Ama bu durumun bana zarar vereceğini düşünerek aramaya karar vermiş.

Tüm bunları duyunca çok üzüldüm. Kendisine sorduğumda inkar etti. Ama davranışlarından bunun doğru olduğunu anladım.

Ama eşimi de halen çok seviyorum. Bana bir yol gösterin, ne yapmalıyım?”

***

Değerli okurum, bu gerçekten asla yapılmaması gereken bir davranış. Eşler arasındaki sırların veya sadece eşleri ilgilendiren özel konuların bir başkasına anlatılması evlilik birliğini temelinden sarsar.

Bence yapmanız gereken, eşinizi karşınıza alıp konuşmanızdır. Belki o da yaptığı hareketin ailenize ne denli zarar verdiğinin farkında değildir.

Eşinizin yaptığı bu hareket, evliliğin olmazsa olmaz koşulu olan güveni zedeler.

Eşinize bu yaptığı hatanın ne anlama geldiğini tek başınıza anlatamazsanız, birlikte bir aile danışma merkezine başvurmalısınız.

Tüm bunlardan sonuç alamazsanız, “Evlilik birliğinin, ortak hayatı sürdürmeleri eşlerden beklenmeyecek derecede temelinden sarsılması” nedenine dayanarak boşanma davası açabilirsiniz.

***

Değerli okurlarım, bana güvenerek yaşadığınız sorunları benimle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum.

Her şeyin istediğiniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..