Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '21

 
Kategori
Sivil Toplum
 

“Genel Kurul Yaklaşırken”

“Genel Kurul Yaklaşırken” Salgın dönemi sivil toplum çalışmalarını da etkiledi. Halka açık etkinlikler yapılamıyor. Bu dönemde dijital olarak faaliyetlerini sürdürenler bir adım öndeler. Çoğu dernek kapalı. Faaliyetler tamamen durdurulma noktasına gelmiş. Bu salgın döneminde fark oluşturanlar önde ve öncü dernekler oluyor. Maddi sıkıntılar maalesef işleri dahada çıkmaza sokuyor.

Bizim gibi kendi hizmet binasında olanlar şanslı. Sağ olsun büyüklerimiz kermes yemek ve farklı faaliyetlerle bize bir hizmet merkezi bıraktılar. Evet, biraz dışarıda çok sevilen bir mevkide değil ancak kirada olmayışımız ciddi bir kazanım ayrıca her faaliyet dernekte olacak diye bir şartta yok, Burası büro olarak değerlendirilir faaliyetler farklı yerlerde hatta internetten bile yürütüle bilinir. Bizimle çalışacakları aramızda görmek isteriz.

Genel kurulumuz yaklaşıyor. Derneğimiz yurt içi ve yurt dışı Seksenden fazla şubesi olan Kamu yararına faaliyetleri olan bir dernektir. Cumhurbaşkanlığı ve farklı Bakanlıklarla faaliyet ve projeler yürütmektedir.

İzin almadan yardım toplama yetkisi bulunmaktadır. Halen bir yardım kampanyası Genel merkez tarafından yürütülmektedir. Bu süreçte bizimle çalışacak yeni engelli yâda engellilikle ilgili konulara ilgi duyan toplumsal sorunlarla ilgili duyarlılıkları olan Üye ve Gönüllüleri aramızda görmek isteriz.

Bu dönemde devam. Yaptığımız görüşmelerde önceleri başkanlığı bırakmak istemiştim. Maalesef yine benim devam edeceğim bir tablo oluştu. Maalesef diyorum farklı arkadaşlar bu işleri öğrensin bizde destek verelim istemiştik. Sevgili arkadaşım Bekir Aktaş’la tekrar aday olarak yönetimde olmayı istiyoruz. Genel kurulumuzda onay verirse Ben Başkan, Bekir Aktaş Başkan yardımcısı olarak aramıza katılacak yeni arkadaşlarla yola devam etmek istiyoruz.

Vakit ayırabilecekler gelsin. Dernekçilik işi takip istiyor vakti olan zaman ayırabilecek arkadaşlar aramıza katılsın. Beyazay markası bize neler sunuyor. Derneğimiz Milletvekili Yazar ve kendini yetiştirmiş birçok uzmanlarla doludur. Yurt içi yurt dışı toplantılarla birçok insanla fikir ve yerlerle tanış olacaksınız.

Kamu yararı olduğu için bazı kolaylıklar sizi karşılayacak. Özel eğitim çocuk gelişimi sosyal hizmetler gibi alanlarda kendini yetiştirmek isteyenler için ciddi saha deneyimleri olacaktır. İzmir’de Genel merkezimize bağlı 2 şubemiz var. Biz Türküye Beyazay Derneği derneğimiz tüm engelliler ve aileleri toplumsal sorunlara ilgi duyan herkesin katılabileceği bir yapıdır. Faturalar dışında bir gideri yoktur.

Temel amacımız Eğitim Kültür farkındalık ve gelir düzeyi düşük ailelere ve öğrencilere maddi ve manevi araç gereç yardımları sunmaktır. Üye ve gönüllü olarak bizimle çalışacak arkadaşlar beni arasınlar. Türkiye Beyazay Derneği İzmir şubesi. Salih Arıkan, tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..