Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '12

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
 

İnternette alışveriş yapmadan önce iki kere düşünün!

 İnternette alışveriş yapmadan önce iki kere düşünün!
 

Tamam, internetten alışveriş yapmak klasik yöntemlere nazaran bir çok kolaylıklar sağlamakta.
Piyasa koşullarına göre fiyat araştırması yapma ve kıyaslama gibi imkanlarınız var!
Milyonlarca ürüne ulaşmanızı sağlayan internetin bir diğer avantajı ise ürün fiyatlarının oldukça hesaplı olmasıdır.

Ancak, alınan ürünün bozuk çıkması, ürünü gönderip parayı alamama gibi yaşanabilecek olası sorunlarla karşılaşırsanız yandınız ki ne yandınız!
Hiç abartısız aylarca benim yasadığım perişanlığı siz düşünün ve kararınızı buna göre verin artık!

Her şey e- mail adresime gelen bir Netbook kampanya indirimine ilgi duymamla başladı!
Hemde %45 oranında bir indirimdi bu, yaptığım araştırmalar da bunu doğrular nitelikteydi!
Hemen gerekli işlemleri başlatarak alışverişi tamamlamakta sakınca görmemiştim.

Ama o da ne?

Birkaç saat sonra aynı alışveriş sitesinden bir mail daha!
Şu kadar alışverişe %10 tutarında banka para puanı yüklenecek!
Bitmediiii!
Mevcut alışverişime küçük miktarlı bir ürün daha ilave edersem ayrıca %20 tutarında da hediye çeki vaadi var!

Hiç durur muyum!

Ürünü neredeyse tam %70 indirimle almış olacaktım çünkü bu durumda!

Hemen müşteri hizmetlerini arayarak teyit almak istediğimde ise hayal kırıklığına uğradım!
Banka para puanı ve hediye çeki kampanyamız yarın itibariyle geçerli siz yararlanamazsınız!
Hadi yaaa, ne yapacağız peki?
Tamamını iptal edelim isterseniz, gece saat 12’den sonra yeniden işlem yaparsınız.
Hay yapmaz olsaydım!

Neden mi, anlatayım hemen.

Adresime kampanyayı kapsamayan tarihi taşıyan ve zaten bu nedenle iptal ettirdiğim ürün gönderilmişti!
Telefonla bilgi almak istediğimde ise kızgınlığım bir kat daha arttı!
En az 100 kez dinlediğim "beklediğiniz için teşekkür ederiz, en kısa sürede müşteri temsilcimize bağlanacaksınız palavraları eşliğinde tam yarım saat bekledim!
Nihayet karşımdaki ses, en yakın kargo şirketimizle gönderdiğiniz takdirde iade işlemleriniz en kısa sürede sonuçlandırılacaktır müjdesini vermiş bende rahatlamıştım güya!

Birkaç gün sonra kampanyayı kapsayan tarihli ürün gelmişti nihayet!

Ancak koliyi açtığımda ise ilan ettikleri görselle hiç alakası olmayan farklı bir ürünle karşılaştım ve haklı olarak onu da iade ettim tabi!
Yaptığım dakikalarca süren ve onlarca kez tekrarlanan telefon görüşmeleri sonrasında sonuç yine fiyaskoydu!

Gönderdiğim çok sayıda mailler de aldığım cevaplar telefon görüşmelerinden faklı değildi!
“Acil kodu gönderiyoruz, sorununuz en kısa sürede çözümlenecektir.”

En kısa dedikleri süre içerinde bir, iki ve üçüncü taksit kredi kartımdan çoktaaan tahsil edilmiş, hatta dördüncüsü sırada bekliyordu!
Hem de elimi dahi sürmediğim tam dört ürünün karşılığı olan miktarlardı bunlar!

Son görüşmemizde ise işlemlerimin askıda beklemekte olduğu bilgisi verilmişti nedense!
Aşırı müşteri yoğunluğu gerekçesine sığındıkları basit bir unutma vakasıymış yani!
Yani sonuçta ne banka puanı ne de hediye çeki kazancım oldu!
Bu git gel süreçlerinde oluşan kargo ücretlerinin tarafıma ödetilmesi de yaşadığım bir başka tatsız sürprizdi!

Amman dikkat, siz siz olun internetten yapacağınız alışverişleriniz öncesinde bu dezavantajları gözardı etmeyin!
Özellikle de, teslimat ve iptal işlemlerinde bazı sitelerce uygulanan bu tür saçma sapanlıklara hazırlıklı olun..

 

 

 

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..