Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

“İzmir Kent Konseyi Tiyatrosu?

“İzmir Kent Konseyi Tiyatrosu? “Ben Salih Arıkan yurt içi ve yurt dışında şubeleri olan Kamu yararına Faaliyetlerini sürdüren Türkiye beyazay derneği İzmir Şubesi başkanıyım. Aynı zamanda daha önce İzmir kent konseyi yürütme kurulu ve İzmir kent konseyi engelli Meclisi Yürütme Kurulu üyeliklerinde bulundum halen engelli Meclisi Yürütme Kurulu üyesiyim. Ocak ayında engelli Meclisi ve İzmir kent konseyi genel kurulu için Dilekçemi ve yönetim kurulu kararını yazılı olarak verdim.

Engelli Meclisi ne katılarak seçildim bir hafta önce Yalçın Kocabıyık ve engelli Meclisi başkanı Derneğe gelerek faaliyet belgesi istedi faaliyet belgesini verirken benim delege listesinde olup olmadığımı sordum onlarda sen listesindesin dediler Çünkü İzmir kent konseyi görme engellilere uygun düzenlemeler yapmadığı için zorlanıyoruz ne yapıyor İzmir kent konseyi seçimlerden önce listeleri askıya çıkarıyor oysa görme engelliler bu yazıları okuyamıyor hâlbuki bize e-posta yoluyla bildirilse biz de hazirunda ismimizin olup olmadığını öğrenmiş oluruz.

Aynı zamanda İzmir kent konseyi seçimlerinin yapıldığı yer engellilere uygun değil görme engellerin gizli oy açık tasnif ilkesine göre oy kullanabilecekleri düzenlemeler yapılmamıştır.

Seçime bir hafta kala İzmir kent konseyi yürütme kurulu toplanarak kendi gibi düşünmeyen ve inanmayanları bir kararla delegelikten düşürmüşlerdir. Delegelikten düşürülenlere gerekçeli yazılı tebligat yapılmamıştır.

Soruyorum kendileri gibi düşünmeyen tasfiye ettiler. Çok ilginçtir ki CHP Konak ilçe başkanı Sayın OSMAN ÇAĞRI GRUŞÇUve Eşi’ de delegelikten düşürülerek oy kullanmaları engellenmiştir.

İzmir kent konseyini Kimler yönetiyor. Kim seçilirse seçilsin kendi gibi düşünmeyenler tasfiye edildiği için yönetim arındırılmış delegelerin seçimi ile eski yürütme kurulunun tercihleri Doğrultusunda belli olacaktır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur. Salih Arıkan. Tel: 0506 514 96 93

İzmir Kent Konseyi Genel Kurulundayız

https://www.youtube.com/watch?v=8eiRbkGOHu4

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..