Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '06

 
Kategori
Psikoloji
 

"Kendimi anlatamıyorum..." der, neden dir acaba?

"Kendimi anlatamıyorum..." der, neden dir acaba?
 

Bircok insan "kendimi anlatamiyorum, kendimi anlatmak  bana zor geliyor ne anlatayim" gibi sözler ederler. Örnegin bloglarda "hakkimda" bölümünde okurum, tv- sohbet oturumlarinda da duymusumdur bu serzenisleri.

Bu sözün arkasinda yatan gizem nedir acaba? Gercekten kendini yeterince tanimadigi veya cözemedigi icin midir?

Ya da cok büyük islere damgasini basmistir hangisinden - nasil ve nereden konuyu toparlayip özetleyecegini bilemedigi icinmi dir?

Ya da siradisi bir kislilik olduguna inaniyordur, övünmüs gibi olmasin diye sözü gecistiriyor olabilir mi?

Naif bir soru gibi algilansa da, bu serzenişlerin arkasidindaki gercekler nedir acaba?

Sevgiler-saygilar

Mine

01.12.2006

 
Toplam blog
: 139
: 4264
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Yurt dışında yaşıyorum. Spor, yürüyüş vb. bedensel aktiviteleri düzenli uyguluyor - vegan tarzı besl..