Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '11

 
Kategori
İlişkiler
 

“Keşke evlenmeseydim,” evlilikte mutluluğu yok eden 22 keşke

hortogludorduncubakis@gmail.com

“Keşke evlenmeseydim,” evlilikte mutluluğu yok eden 22 keşke

“Daha evlenmeden önce annem beni uyarmıştı. ‘Kızım bu adamdan sana hayır gelmez,’ demişti.

Dediklerinin tümü çıktı. Evlendiğimin ilk gününden itibaren mutsuzum.

Bunu eşime de defalarca söyledim. Aradan 10 yıl geçti. Değişen hiçbir şey olmadı.

Keşke onunla evlenmeseydim, çocuk da yapmasaydım. Keşke okulumu da bırakmasaydım.”

Değerli okurum, siz madem ki mutsuzdunuz, neden 10 yıl beklediniz?

Acaba, mutsuzluğunuzun nedeni, ailenizin de etkisiyle, eşinizle evlendiğiniz için duyduğunuz pişmanlığın getirdiği ön yargı mı?

Olaya bir de eşiniz açısından bakın. 10 yıldır, onunla evlenmekten pişman olan bir kadınla yaşıyor.

Pişmanlıklar yerine “Mutlu olmam için ne yapmalıyım?” sorusunu sormanız daha doğru olmaz mı?

***

İşte evlilikte mutsuzluğa neden olan pişmanlıklar:

1)Keşke eşimle evlenmeyip bir başkasıyla evlenseydim. (Kimler benimle evlenmek istemedi ki… Ah aklım ah!)

2)Keşke evlenmek için okulumdan ayrılmasaydım.

3)Keşke eşimin annesi ve babası daha iyi olsalardı.( Acaba onlar sizin için ne düşünüyor?)

4)Keşke çocuk yapmasaydık.

5)Keşke daha zengin olsaydık.

6)Keşke daha iyi bir arabamız olsaydı.

7)Keşke daha iyi bir evimiz olsaydı

8)Keşke eşim daha güzel (veya daha yakışıklı) olsaydı.

9)Keşke eşim başka bir iş yapsaydı.

10)Keşke çocuğum başka bir okulu kazansaydı.

11)Keşke tatile buraya gelmeseydik.

12)Keşke şimdi bekar olsaydım.

13)Keşke başka bir şehirde otursaydık.

14)Keşke eşim hastalanmasaydı.

15)Keşke başka bir meslek seçseydim.

16)Keşke çalışmayıp başka kadınlar gibi evde otursaydım.

17)Keşke eşim daha anlayışlı ve daha romantik olsaydı.

18)Keşke eşime uyup evi maviye boyatmasaydık.

19)Keşke, bu koltukları değil, diğerlerini alsaydık.

20)Keşke eşim daha konuşkan olsaydı. (Veya eşim devamlı konuşmayıp dinlemesini bilseydi)

21)Keşke evlenmeyip kariyer yapsaydım.

22)Keşke zamanında boşansaydım.

Değerli okurum, bunları daha da çoğaltabiliriz. İnanın bu pişmanlıkların size ve mutluluğunuza yararı yok.

Tam tersine, bu düşünce tarzı enerjinizi azaltır ve sizi güçsüzleştirir.

Bunları hayatınızdan çıkartın ve çözüme odaklanın. Bakın neler olacak? En önemlisi kendinizi çok daha iyi hissedeceksiniz.

Değerli okurlarım, sağlıklı ve mutlu kalın.

Cengiz Hortoğlu

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..