Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '13

 
Kategori
Mizah
 

-Kürt ve Türk Irkı- diye bir şey yok kardeşim...

-Kürt ve Türk Irkı- diye bir şey yok kardeşim...
 

netten......çok benziyor...evet...


Dün akşam üzeri, bizim Sörti Cemalin kırrathanesine uğramıştım... İçeride emekliler yine habire fayans diziyorlar; bir bölümüde devlet adamı ciddiyetinde domine, kağıt, pişpirik neyim oynuyorlardı.

Ben tavşan kanı bir çay ısmarlayıp köşeme geçmiştim ki mahallenin aklı evveli Deli Cemil, yanımda bitiverdi.

Deli Cemil, aslında aşırı zeka çalışmasından kafasının bir tahtası dışarı fırlamış; sonra o tahtayı yerine getirene kadar, beyni fazla cereyan yaptığından üşütüp -beyin sote -durumu hasıl olmuştu.

Cemil Abi, benden 70 yaş falan böyük; çok dinamik, sevimli ve sportmen bir abimizdi... Hergün yeni icatlar yaptığından TSE patentlerini bir türlü alamıyordu... Bana son ürettiği icadını anlatmak için cebinden bir kibritle gazete parçası çıkarıvermişti.

Çantasındaki tüm felsefe kitaplarını da daha önceden de yaptığı gibi masa üzerine istifleyivermişti...
....

-Ne oluyor Cemil Abi kıraathaneyi mi yakacaan abiii...

-Yok hocam; bu kez niyetim yangını salisede söndüren bir kimyasal ürettim... Az bekle bak...

-Yapma ABİ YANGIN ÇIKAR...

-NE SABIRSIZ VE KORKAK ADAMSIN BE YAW... SİZ LAZLAR HEP BÖYLE KORKAKSINIZ... NE OLACAK SARI IRK....

-Neee... Ben Laz ve sarı ırk ha... Yine salladın işkembe-i kübradan haaa...

-Evet sarı ırksınız siz; Çin-Mançurya-Kore- Capon -Taylant-Tayvan hep emmi oğlu olursunuz...

-Deme yahu... Sen medyayı hiç takip etmiyorsun sanırım... Bak çok bilmiş bilim heriflerimiz, Türk... Kürt falan yok ... Hepsi uydurma diyorlar.

-Onlar kısmen haklıdır... Evet... Türk... Kürt ırkı diye birşey yoktur... Ayıranlar kalleştir...

-İyi de bana hemen sarı ırk yaftalaması yapıverdin az önce... Kafkasyadan geldiysek suç mu yani...

-Lazlar başka... Siz özel imalatsınız... Hepiniz defolu üretimsiniz...

-Teşekkür ederim... Çok zarifsiniz...

- Sizin akrabalarınız Çin Hindinde... Gidin bulun onları... Oraya göçün... Millet de kurtulsun sizden.

-İyi de  - Türk.. Kürt kardeştir; ayıranlar kalleştir...- gibi sloganlar var... Gerçekten kuşku duymaya başladım... Biz kardeş miyik...

-Evet.... Kardeşsiniz...Hatta  Slav...Germen...Leh, Macar, Kızıılderili, kowboy neyim de kardeştir...Ayrı bir ırk yok bu dünyada...Siz defolular hariç...

- Vaaay bee... Neye dayanarak sööölüyon abiii...

-Görmüyon mu ... Masaya dayanarak söylüyom... Masam kitap dolu...

-Öyleyse sana göre biz hariç tüm dünya insanları kardeş ...Öyle mi...

-Yees okeeey... Bak nasıl anladın... Hamsiyi biraz daha ye... kafan şarz etsin... Demli çay getir hocamaa... Davşan kanı osssuuun..hah hah haaa...

-Bak bu Makbule geçti ha...

-Biraz önce de anası geçti... Hah haah haa...

-Sana boşuna aklı evvel Cemil dememişler zahir... Sana inanıyorum galiba..

-İnan ve beni iyi dinle bak.... Şincik, seni uçağıma attım farzet.... Gittik Afrikaya... Zenci dediğiniz kardeşlerimizin yanına ...

-Eeee anlat .. heyecanlı oliiiyy... Daaa...

-Bir dudağı yerde ..Bir dudağı gökte ... Çikolata renkli kadınlar, evlatlar...Sırım gibi yağsız uzuuun delikanlılar...

-Aha işte şincik faka bastınnnn...Heç de bize benzemiiiler..işte...

-Neee... gözünü aç... Burun var mı ... Vaarr.... diş var mı vaaar.... Kulak var mı vaaarr... Ne kaldı geriye hepsi benim gibi işte...

-Hımmm ....-sessizce- ...  -Adamın kafa kırık- idare et oğlum Mesgut...

-Geçelim oradan İspanyaya; bak  tüm insanlar benim modelim... Kürt dediğin... Türk dediğin; Lehistanlı dediğin fotokopi gibi tıpkı basım... Hepsi elleriyle yemek yiyor... Hepsi iki ayak üzerinde yürüyor... Hepsi aşık olup evlenmişler... Hepsinin çocukları olmuş... Nerde bunların farkı...hııı...

-...........

-Haklı mıyım... Haklıyım tabi... Yanlışım varsa söyle...

-Haklısın abi... Hepsi aynı ırk evet... Biz hariç...

-Sonra seninle çıkalaım Endülüsten... Po Ovasına ... Centili Bellini tıpkı ben... Hitler aynı amcam... Hatta, halamın bıyıkları olsa aynı führer emmim... Musollini aynı eniştem gibi bakıyor...

-Vaay....Ufak at..civcivlere değmesin..

-Haa civciv dedin de... Civcivlerin ana vatanı olan Hollandaya gidelim... Hepsi bizden... Adem ırkı... Senin 7 göbek önceden halanın Alaman olmadığını ne biliyon... Fatihin kemiklerini sızlatmayın bari...

-Valla bilmeeyoom...

- Sen seni bil sen seni.. Sen seni bilmezssen sen seni, patlatırlar enseni...

-Olur...Peki...

-Ayrıcana, Rumlar, Makedonlar,Sırp, Hırvat, Yahudi, Boşnak kardeşlerimiz -Hık demiş; benim burnumdan düşmüşler-... Üleyn... Osmanlı padişahlarımızın 60 tanesinin anası ecnebi..Değil mi...

-Vaayyy...

-Ne sandın... Rus kızlar neden bizleri çok sever... Biliyon mu... Hepimiz kardeşiz de ondan...

-Hadi.. beee.... Kutuplara da gidek... Gönülleri kalmasın...

-Sen hiç Eskimonun gözlerine baktın mı...

-Yoo.. valla bakmadım... Soğuktan dışarı çıkamadım ki...

-Ben baktım.. o gözlerde kardeşlerimi gördüm...

-Orada kaybolan çakmağımı da gördün mü...

-Çakmak ne demek ... Ben o gözlerde, tüm dünya kardeşliği gördüm... Ayrı bir ırk olmadığını anladın mı şimdi laz...

-Yetmez; ama evet...Anladım sayılır...

-Akıllı olun... Bölmeyin dünya kardeşliğini... Hepimizin anası..babası biirr...

-Hadi beee... Gel bir öpeyim kardeşiimm....

-Nayyıırr... nolamaz... Siz ayrı ırksınız... Özelsiniz... Sizin ananız... babanız ayrı olabilir... Litteratürü incelemek için bana iki saat mühlet ver...

-Olur Cemil Aaabiii... Ben zaten kaçacaktım... Geciktim de...

-Dur gitmeden tüm kıraathane benim sloganımı koro halinde söylesin.. Öyle git... Seni de bağrımıza basıyoruz artıkın...

-Haydi sloganı ver... Ver coşkuyu aabbiii...

.....

Cemil masaya çıkar... Tüm kıraathaneye prova yaptırır... Sonra 35 kişi birden tek ses ... tek yürek... Şu sloganı atıverdik...

-TÜM DÜNYA KARDEŞTİR... AYRI IRK VAR DİYEN, KALLEŞTİR.... YEHOOOO... YUPPİİİ... OLEEY... HÜLOOOGG... YAŞASIIIINNN... VİVAA...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..