Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '19

 
Kategori
Güncel
 

Âlim Zalimden Korkmaz

Ölür tamam ama korkmakta sorun var. Valla ben de pek cesur bir insan değilim ama korkmaya hakkım olmadığını düşünüyorum.

Asıl söylemek istediğim; kültürsüz, bilgisiz, insani değerlerden yoksun, it kopuk serseri takımı gözümüzü korkutmuş. Bizler aydın okumuş, çağın Volterleri iddiasında bu sürüngenlerden tırsıyoruz ya! Bunlar asıyorlar kesiyorlar bize de bir şey yaparlar diye konuşamıyoruz!

Bu bana çok koyuyor!

Beyler korkak Sokrat olmaz. Kim onlar ya! İt köpek muhatap bile almam! Biz korkamayız, bizim korkma hakkımız yok, ha ölürüz o başka!

Bilim Korkmaz!

Biz korkarsak bize umut bağlayanlar ölür!

Ben korkusuzca her şeyi yazıyorum söylüyorum.  Güneşi doğduracaksan karanlığın azabına razı olacaksın!

Öte yandan bize umut bağlayanların ışığıyız biz ölürsek karanlıkta kalırlar. Merak etmesinler bizler kale kapısından geri dönmeyiz yeter ki arkamızda olsunlar. Âlim kendini insanlığa adamış kişidir.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..