Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '07

 
Kategori
Blog
 

"Milliyet Blog Hatıra Ormanı" için benim de bir bloğum olsun diyenler..

"Milliyet Blog Hatıra Ormanı" için benim de bir bloğum olsun diyenler..
 

21 Mart 2007'de sayın editörlerimize şöyle bir mail göndermiştim..

"Gelecekte bizi bekleyen felaketlere karşı, susuzluğa karşı bizim de
Milliyet blog ailesi olarak bir şeyler yapmamız gerekiyor diye düşündüm.. Ve
Tüm insanların da birey olarak bir şeyler yapmasını ve düşünmesi gerektiğini yazdım ve devam ettim..

Hoşgörünüze sığınarak ''Milliyet Blog Ormanı'' yapalım desem nasıl olur...... Her birimiz birer fidan dikelim ve geleceğe orman bırakalım.. Ne hoş örnek bir proje olur değil mi?.... Bana göre her şeyden daha kalıcı olacak olan bu... Bu düşüncelerimi sizlere mail yoluyla aktarıyorum...’’

Tabi ki her zamanki duyarlı ve nazik tavırlarıyla cevap gecikmedi ve şöyle diyorlardı...

Bu tür büyük çaplı organizasyonların çok ciddi bir planlama gerektiğini, Milliyet Blog olarak bu organizasyona ön ayak olmalarının imkansız olacağını, fakat bizlerin kendi aramızda böyle bir organizasyon düzenlediğimiz takdirde manevi desteklerini esirgemeyeceklerini ilettiler..

Yani arkadaşlar iş başa düştü.. Fakat üzüldüğüm nokta her sosyal olaylarla ilgili yazılan yazılar gibi bu kampanya da gereken ilgiyi görmüyor blog yazarları arasında..

Destek verenler bir elin parmağını geçmedi henüz..

Milliyet bloğun ilk günlerindeki ‘’Ferdi’’ İçin başlattığımız kampanya gibi haydi gelin ‘’Milliyet blog Ormanı’’ içinde yapalım aynı şeyi.. Kalemlerimize çiçek açtıralım yeşertelim.

Bugün herkes ‘’Milliyet Blog Hatıra Ormanı’’ için içinden geldiği gibi bir şeyler yazsın ve kampanyaya katılsın..

İstemez misiniz bir fidan dikmek... Diktiğiniz o fidanın tuttuğunu, yeşerdiğini sonra ulu bir ağaç olduğunu görmek... Görmeyi bırakın düşünmesi bile mutluluk veriyor insana...

Biz bahçemize bir vişne ağacı diktik hatta ilk tomurcuğunu bile verdi fakat Yusuf Aysan Bey’in de dediği gibi yağmurlar için, kuraklık için yeterli değil bunlar..
Destek verenler; kalemlerini yeşertenler...

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=26747 YASEMİN GÜNER

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=33512 YUSUF AYSAN

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=34027 Latif

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=33879 Melda

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..