Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '09

 
Kategori
Haber
 

"Ölüm Aklıma Bile Gelmiyor "

"Ölüm Aklıma Bile Gelmiyor "
 

Yüreklerimiz Onlar için atmalı


Kendimi bildim bileli O’na büyük bir saygı duydum ben.

Doktor kimliğini de, insan kimliğini de çok sevdim.

Ülkesinde yaşayan insanlar için yaptıklarını her daim ayakta alkışladım .

Hayatın karşısındaki asil ve kendinden emin duruşuna hayran oldum, hatta kendime örnek aldım bu asil duruşu çoğu kere.

Beş yıldır başına dert olan hastalığı ile bile iyi geçinmeyi başarmış, hayata her zaman gülen gözlerle bakabilen, ülkesi için hastalığını, sağlığını hiçe saymış aydın, çağdaş bir Cumhuriyet Kadını O.

İşte bu nedenle geçtiğimiz günlerde Sayın Türkan Saylan’a reva görülen davranışı kabullenemiyorum.

Atatürk’ün ilkeleri ışığında yaşamış, hayatını insana, aydınlanmaya, eğitime adamış değerli bir bilim kadının evinde ne bulunacak çok merak ediyorum doğrusu?

Bence arama yapanların önce yoğun bir ışık huzmesinden gözleri kamaşacak.

Sonra bu ışığın ne olduğunu anlamak isteyecekler.

Anlamaları kolay olmayacak elbette, ışığın kaynağını bulamamış olmaktan da rahatsız olacaklar ancak, ışığın yoğunluğuna kayıtsız kalamayacaklar.

Bir an gelecek, bu ışığın, aydınlanmanın, eğitimin, insana saygı ve sevginin ışığı olduğunu fark edecekler.

İşte o an geldiğinde umarım çok geç kalınmış ve iş işten geçmiş olmaz.

"Ölüm aklıma bile gelmiyor, yapacak çok işim var"diyor Sayın Türkan Saylan. Bu ülkenin de O'nun gibi değerlere ihtiyacı var.

Size saygılarımı sunuyorum Sayın Türkan Saylan. Sizden ve o güzel yüreğinizden yayılan ışık her daim yolumuzu aydınlatsın.

Siz Türk Ulusu’nun başının tacısınız.

 
Toplam blog
: 157
: 1671
Kayıt tarihi
: 12.10.06
 
 

İstanbul doğumluyum ama 20 yıldır Antalya'da yaşıyorum. 3 yaşında bir oğlum var ve eğitimciyim. Kend..