Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '08

 
Kategori
Sinema
 

"Osmanlı Cumhuriyeti" sizi bilmem ama beni ağlattı ...

"Osmanlı Cumhuriyeti" sizi bilmem ama beni ağlattı ...
 

Ata Demirer ve Vildan Atasever'in başrolünü paylaştığı..

Sevgili Gani Müjde'nin yazdığı ve yönettiği "Osmanlı Cumhuriyeti"
Bu gün nihayet vizyona girdi ve ben izleme şansına sahip oldum..

Fragmanlarını izlediğimde güleceğimi sandığım ve bu beklenti ile sinema salonuna gittiğim bir filmdi ancak evdeki hesap çarşıya uymadı derler ya filmin büyük bir kısmını içimde bir hüzünle izledim sonuna geldiğimde ise gözyaşlarımı tutamadım...

Gani Müjde öyle bir kurgulamış ki " Atatürk olmasaydıyı" ...

İçim burkularak bir solukta izledim filmi...

Ata Demirer ve Sümer Tilmaç ise tek kelime ile muhteşemler oyunculuk açısından ...
Lütfen izleyin ..

Ama hazırlıklı olun güldüğünüz oranda ve belkide daha fazla ağlayacaksınız bu filmde trajikomik halimize...


http://www.osmanlicumhuriyeti.com/

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..