Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '08

 
Kategori
Sinema
 

Kıyaslama

Mustafa filmi gösterime girmeden önce heyecanla bekledim.Sarı zeybek gibi bir belgeseli yapan kişinin harika bir Atatürk belgeseli yapacağına inanarak ilk gün sinemaya koşturdum ve inanın hüsranı bırakın filmden çıktığımda şoklardaydım, eğer birileri para verip Atatürk için anti karalama belgeseli çek denseydi herhalde Mustafa iyi bir örnek olabilirdi. Günlerce içime sindiremedim sevgili Atatürk'ümün yalan yanlış araştılmadan genç nesillere alkolik, aciz, kadın düşkünü hatta koyun sürüsünden bile korkan biri olarak tanıtılmasını hazmedemedim. Bugün Osmanlı Cumhuriyetine sadece eğlenmek hoş vakit geçirmek için gitmiştim ancak film bittiğinde gözyaşlarım oluk oluk, hıçkırarak ağlıyordum. Zannediyorum Atatürk sömürüsü yapılmadan adını bile anmadan Atatürk'ün bu ülke için yaptıkları kara mizahla ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi ve hatta ülkenin bugünkü çaresizliği, isterim ki tüm aileler çoluk çocuk bu filmi izlesinler Gani Müjde Mustafa filmine tokat gibi bir cevap vermiş içim şimdi rahat TEŞEKKÜRLER GANİ MÜJDE TEŞEKKÜRLER ATA ellerinize sağlık.

 
Toplam blog
: 5
: 300
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

İstanbul 1963 doğumlu tipik balık burcuyum ve şu dünyada yapmaktan kıvanç duyduğum yaptığım en iyi ş..