Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '17

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

'Profesyonel KOÇ Sn. Ayşe Serpil DAĞLI’YA Teşekkür

'Profesyonel KOÇ Sn. Ayşe Serpil DAĞLI’YA Teşekkür
 

LOGOSU


Her kişinin gereken dönemlerde yaşamını ve birikimlerini irdeleterek, kendini yeniden tanımlamasının geleceğe dair düşüncelerini netleştirmesinin yaşamının kalan dönemini daha keyifli ve verimli yapacağını düşünüyorum.

Bu doğrultuda böyle bir çalışmayı yapabileceğimi anladığım, birkaç kez aynı ortamda bulunduğumuz, beni önceden hiç tanımayan iletişim, insan kaynakları ve kariyer planlaması başlıklarında birikimi olan Profesyonel KOÇ Sn. Ayşe Serpil DAĞLI ile görüşerek mutabık kaldık.

Sn. Ayşe Serpil DAĞLI ile beni irdeleyip özetleyecek üç aşamalı çalışmayı programladık.   

İlk seansta; yaşamımda iz bırakan özeti, fonksiyonel yapımı ve değerler analizimi çalışarak psiko-sosyal profilimi tanımladık.

İkinci seansta; birikimlerimin (bilgi ve deneyimlerimin) niteliğini irdeleyip özetleyerek öne çıkan yanlarımı ve bileşimini tanımladık.    

Üçüncü seansta bir bütün durum analizimi özetleyerek vizyonumu tanımladık.

Çalışmanın toplamında beni bundan sonrasında ifade edecek MENTOR sıfatını netleştirdik. Önümüzdeki yılları verimli ve keyifli yaşamam için neler yapabileceğimi özetledik.

Bu çalışma doğrultusunda olması gereken strateji başlığını kendim çalışacağım ama gerekirse kendisinden tekrar bir seanslık çalışma talep edebilirim. 

20-28 Agustos döneminde yaptığımız çalışma süresince gösterdiği performansı ve içtenliği için Sn. Ayşe Serpil DAĞLI’YA teşekkür ediyorum ve gerek görenlere de tavsiye ediyorum.

Kadri KANPAK

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..