Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

'Sarkıcı' Bu Bir Erkek Tiplemesidir.

Değerli arkadaşlarım; Hani bazı erkek tipleri vardır sırf kendi menfaati için bazı bayanları gözleriyle, sözleriyle rahatsız ederler. Toplumda bunlara lakayıt, cılk, tacizci denir. Ben bunlara bu gün başka bir isim taktım. SARKICI!

Hani kendileri kaf dağındadır özellikle karşı cinsin kendilerine bayıldığını sanan tipler. Erkek dediğin ağır başlı yani efendi olmalı değil mi? Bu sarkıcı tiplerin aklından sadece bir şey geçer bunuda herkes tahmin edebilir. Eğer ben kadın olsaydım inanın bana onların bu hareketlerini tersler ve arkadaşlık ilişkimi keserdim. Halbuki dışardan bakıldığında bu SARKAR'lar ne kadar gülünç ve aciz olduklarının farkına bile varmazlar.

Bu arada Milliyet com.tr de bir haber okudum Alman yazar Türkiyedeki Tv lerde şiddet ve özellikle tecavüz sahnelerinin çoğaldığını ve Fatmagülün suçu ne dizisindeki tecavüz sahnesinin 4 dakika sürdüğünü söylemiş. Dışardaki insanın gördüğünü biz maalesef içimizde göremiyoruz. Belkide bu durum SARKICI'ların çoğalmasını sağlıyor ne dersiniz?

 
Toplam blog
: 61
: 730
Kayıt tarihi
: 19.06.09
 
 

En uzun gece olan 21 Aralık'ta rahmetli annemin dediğine göre oldukca yağmurlu bir gecenin sabahı..