Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '10

 
Kategori
Özel Günler
 

Doğum günüm:((

21 Aralık bu gün, doğum günüm! Neden doğdum bilmiyorum. Bazen düşünüyorum neden neden doğdum diye. Benim de hakkım yok muydu diğer mutlu insanlar gibi yaşamaya. Madem acı çekecektim bu dünyada, neden doğdum acaba? Doğum günümü taa sabahın 06.13 ünde okula giderken mesajla kutlayan canım kızım. Uyanınca doğum günün kutlu olsun, gel öpim)) diyen canım oğlum ve telefonla arayarak doğum günümü kutlayan 2 kardeşim için anlamlıymış meğer. Allah onların yokluklarını göstermesin, onlara kucak dolusu sevgilerimi sunuyorum.

 
Toplam blog
: 61
: 730
Kayıt tarihi
: 19.06.09
 
 

En uzun gece olan 21 Aralık'ta rahmetli annemin dediğine göre oldukca yağmurlu bir gecenin sabahı..