Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '10

 
Kategori
Özel Günler
 

Sevgiliye…

Sevgiliye…
 

alıntı


16 Temmuz 2008 di karşıma çıktığın gün.Hayattan bezmiş,insanlardan nefret eden,sevgiden,hele erkeklerden tiksinirken birde baktım adamın biri ‘sen benim yıllardır aradığım Seda mısın?’ diye bir mesaj bırakmış bana.Ben zaten herkese,yaşamaya gıcığım,birde bu mesajı görünce ne bilim o muyum değimliyim demiştim içimden ve tabi ‘sen kimsin?’ diye sormayı da atlamadım. Merak insana neler yaptırıyor işte,”seni çok aradım” lafıyla” sen kimsin” diye sorduruyor.İnsanın başına ne gelirse meraktan gelir denir ya benim merakım ilk defa başıma böyle güzel bir şey getirdi. “Sen kimsin”,”ben o muyum”,”nasıl buldun,nereden aklına esti,niye arıyordun”,”sana duygularım var derken ne demek istiyorsun” vs… gibi birbirimizden bir iyice emin olunca birde bakmışız iki deli aşık olmuşuz. Kırık,yaralı bir kalptim ben,umudunu yitirmek üzere olan bir adamdın sen.Birbirimizde bulduk şifayı. Biz zaten arkadaştık,sevgiliydik de, bunca zaman sonra nasıl olur ki derken oluverdi her şey.Acılarımızı birbirimizde iyileştirdik,insanlara hayata bağlanmayı öğrendik,karşılık beklemeden sevgiyi,anlayışın her daim gerekli olduğunu,sabrın sonunun olacağını,kavgasız gürültüsüzde sevgili olunabildiğini,sevginin sonsuzda olabileceğine inandık birbirimizin yüreğinde… Her şey olduk birbirimize,önce arkadaş olduk öyle boş boş sohbet edip vakit geçirdik ve baktık arkadaşlığımız çokta güzel gidiyor.Sonra dost olduk,ne zaman yürek kanasa birbirimizi teselli etmenin aynı acıyı verdiğini gördük,aynı mutluluğa aynı şekilde sevindik.Bir baktık sevgili olduk,kimseye dokunmadığımız gibi dokunduk birbirimize,kimseye bakmadığımız gibi baktık.Kimsenin göstermediği,göstermeyeceği ilgiyi sevgiyi sadece birbirimize gösterir olduk,öyle ki bazen anne gibi oldum ben sana ,bazen sen bana baba… Ayları yılları sevgimizi güçlendirerek geçirirken karar verdik ‘biz’ olmaya.On sekiz ay sonra 19 Aralık 2009 da biz olma kararımızı büyüklerinde desteğiyle isimlendirdik.Aşktık birbirimize,yüzüğümüzü takıp can olduk. Her şey daha kolay olur sandık o günden sonra,kolaydı da evet ama sandığımız kadar değil… Sevgimize sevgi kattık,hasretimize hasret kattık,el ele dolaşmanın huzuruyla,başka bakar olduk gülen gözlerimize…Birbirimizin gülümsemesiydik zaten, kocaman sırıtmalara dönüştük yüreklerimizde. Ne sevgili,ne arkadaştık,nişanlıydık artık. Birbirimizi bir ömür sürecek yolculuğumuzda eş diye mimlemiştik.Artık ne sen yalnızdın ne de ben.Ben sen olmuştum sen de ben… Her sabah kalktığımda yüreğime yüreğinin ferahlığı,gözlerime yüzünün aydınlığı gülümsüyor uzun zamandır.Hava ne kadar soğukta olsa sıcakta olsa bende hep ılık her mevsim.En sert fırtınalarda bile sığınacak bir limanım var artık benim.En derin yalnızlıklarda,saçımı okşayan bir el… Çok korkağım ben aslında,en ufak böh! sesinde titrerken,en küçük korkularda elim ayağım zangırdarken bir senin sesinle,varlığınla tüm korkular uzaklaşıyor benden.Düştüğümde kimseler değil de sen tut elimden istiyorum. Zorlu şu hayatı bir senle göğüslemeyi seviyorum,bir sen olunca aşka güzel diyebiliyorum. Bekleyişlerden nefret eden ben seni beklerken bile umut doluyorum.Her sabah sana uyanmanın büyüsüyle güne başlıyorum. Unutulmaz anıların hafızamdaki izleri ile sana delice vuruluyorum. Bana gösterdiğin sabrına her gün minnettar oluyorum.Anlayışınla uysallaşıyorum,sevginle çocuklaşıyorum.Aşkın büyüsüyle coşuyorum.Seninle var olmanın mutluluğunu anlatamıyorum. Nişanlı oluşumunuzun üstünden bir yıl,hayatımda var olmanın üzerinden geçen onca ay boyunca nasıl sana hala bu kadar aşık olabiliyorum çözemiyorum ve bu duygudan asla şikayette etmiyorum… Ben sana hep diyorum ‘sen benim mucizemsin’… ‘Mucizeler ancak ona inananlar için gerçekleşir…’ demiştin sana ilk mucizem dediğimde.Biliyor musun beni mucizelere sen inandırdın,çünkü seninle her gün yeni bir şeyler oluveriyor,her gün birbirinden çılgın bir aşkla doluyor.Ben her gün sen olmanın büyüsüyle dolanıyorum. Seni hayatıma dahil ettiği için Allah’a her gün şükür ediyorum sevgilim… Ve,beni böylesine çok sevdiğin için,sevginle başımı döndürdüğün için sana da çook teşekkür ederim… İyi ki varsın,iyi ki aşkınla beni var ettin ve İNŞALLAH sonsuza kadar da hep yanı başımda olmanı diliyorum… Seni çook seviyorum biricik nişanlım,uzun ve sağlıklı nice yılları birlikte tüketmemiz dileğiyle…
 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..