Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '13

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

"Sen ağlama" mucizesi!

eniz'in inek sütü alerjisini 4 aylık olana kadar farkedememiştik. (muhteşem doktoru sayesinde! Adamın aklına idrar yolu enfeksiyonu, mide kapakçığında doğuştan gelen problem vs, bin türlü şey geldi, en kolay şey bir türlü gelmedi) Ben ilk ay inek sütü ve türevlerinden gaz yapar diye uzak durmuştum ama 40 günden sonra süt olsun diye yemeğe başladım. Tabii ben yedikçe yavrum sancılar içinde kıvrandı, özellikle akşamları sindiremediği için, maalesef biz çok sonra anladık. O ağladığı dönemler içerisinde, ne emmek isterdi, ne emzik alırdı, sadece uzun uzun ağlardı. Ben de bu sürede onu kucağıma alıp koridor boyunca dolaşır ve Badem grubunun "Sen ağlama" şarkısını söylerdim. Bu böyle 2 belki 3 ay sürdü. Hiçbir çare bulamazdım, o şarkıyı söyler, pışpışlar rahatlatmaya çalışırdım.

Sonuçta ne oldu biliyor musunuz? Deniz hala ne zaman ağlasa, (şu an 16 aylık) o şarkıyı duyduğunda sakinleşiyor! Sanki bir mucize gibi! Anında kulak kabartıyor, bana yaklaşıyor! Çok garip ama böyle!

En son 11 aylıkken bir tatile gittiğimizde hiçbir şekilde uyutamadığımızda denemiştik, uykuya dalmıştı o şarkı sayesinde. Dün akşam uyumak istemediğinde yine aklıma geldi, yine bingo! 5 dk. içinde uykuya dalmasını sağladı!

Ne hissediyor, onun üzerinde ne etkisi var bilmiyorum, ama herkese küçüklükten böyle bir şarkıya alıştırmalarını tavsiye ediyorum, %100 etkili bir yöntem. Bizim şarkımızı zevkle paylaşmaya hazırız :)

Şarkının sözleri şöyle, güzel de bir şarkı ben çok beğeniyorum:

"Sen ağlama bir damla gözyaşın yeter

Sen üzülme gülüm

Yollarıma taş koysalar döneceğim

Gözlerinden yaşlarını sileceğim"

http://www.youtube.com/watch?v=NxiqNLCHJkI

 
Toplam blog
: 8
: 829
Kayıt tarihi
: 01.02.13
 
 

  1978 İzmir doğumluyum. Galatasaray Üniversitesi Uluslararası İlişkiler mezunuyum. 9 sene pe..