Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '13

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Yenidoğanı korkmadan giydirmek için ne almak gerek?

Yavrunuz sağlıkla doğdu, emzirmeye başladınız, alt değiştirmeyi öğrenmeye çalışıyorsunuz. Bir de yavruyu giydirmek gerekiyor!

Yavru minicik, başına, kollarına zarar vereceksiniz diye aklınız çıkıyor. İşte bu aşamada onu kolayca giydirmek için size önerim şu H&M'deki yenidoğan çıtçıtlı body'lerinden almanız! Ben başka markada bilmiyorum, ben Dubai'den H&M'den almıştım, iyi ki almışım dediğim şeylerden biri. Kafasını oynatmadan, yavruyu rahatsız etmeden giydirebildim bunun sayesinde. H&M bebek kıyafetleri Marmara Forum ve Forum İstanbul'da var bildiğim kadarıyla.

Ayaklı tulum:

Bunun üzerinde de ayaklı tulumlardan giydirdiniz mi bitti gitti işte! Onlarda da kafadan geçirmenize gerek yok nasılsa! Ben ayaklı tulumda Mothercare kullandım, aylarca giydirdim hiçbir şey olmadı, onu da tavsiye ederim.

Yelek: (yıkadıktan sonra kullanmak için)

Yıkandığı zaman bir de bunun üzerine bir yelek giydirdim, onu pazardan aldım veya örgü gelenlerden kullandım.

Şapka:

Ayrıca yenidoğana bir de şapka ve eldiven gerekiyor, neredeyse 3 ay çıkaramıyorsunuz bunları. İşte bu da body'nin takımı şapkası, çooook bal oluyor yavrular, çok yakışıyor. Bir de altı sıkı ya da daracık olmadığından çok rahat ediyorlar.

Eldiven:

Eldiven daha önemli bence! Çünkü özellikte onda altı lastikli daracık çocuğu rahatsız edecek model çok var, o yüzden dikkat etmek gerekiyor. Lastiği çok sıkı olmayan, çocuğu bunaltmayacak ya da yara yapmayacak şeyler almak şart.

Çorap:

Çorap da çok önemli bir parça. Mothercare'den minicik çoraplar almışım lastiği sıkı, ilk günden beri kullanamadım. İnsan kıyamıyor o kadar daracık şeylerle vücudunu sıkmaya. Bol lastiği rahat, hatta lastiği olmayan çoraplar çok daha iyi olacaktır.

Gereksiz alışveriş:

Ben aldıklarımın yarısını kullanamadım desem doğru olur, insan dikkat etmeden rengine, görüntüsüne kaptırıyor kendini sonra aklı başına geliyor.Salopet, baştan geçmeli daracık kazaklar, şort, altı patiksiz eşofman altı veya pantalonlar yenidoğan için çok kullanışlı olmayacak kıyafetler. Şimdiki aklım olsa, 6 tane çıtçıtlı body, 6 tane ayaklı tulum alır bütün herşeyi hallederdim. İnanın ilk 3 ay başka şeye ihtiyacınız yok! Bir de o kadar hızlı büyüyecek ki (klasik!) aldıklarınızın yarısı heba olacak. O yüzden "az aslında çoktur" mantığı ile hareket etmek gerek bence.

 
Toplam blog
: 8
: 829
Kayıt tarihi
: 01.02.13
 
 

  1978 İzmir doğumluyum. Galatasaray Üniversitesi Uluslararası İlişkiler mezunuyum. 9 sene pe..