Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Şair-Yazar: Ahmet Ünal ÇAM

http://blog.milliyet.com.tr/edebi

21 Temmuz '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Âşık SAKAR

Âşık SAKAR
 

Aşık SAKAR


Bağa girdim üzüme
Çubuk değdi gözüme
Çağırdım da gelmedi
Darıldım sevdiğime

Çankırı yolları buz,
Gel beraber gezelim.
Tut ellerimden kız
Sonra kayar düşerim

Bir taş attım havaya
Düştü birinin kafaya
Niyetim yoktu valla!
Kafa-göz yarmaya

Karlı dağları aştım
Buzlu yolları geçtim
Aman yarim yandan geç
Ortada ben de düştüm.

Duydum yarim geliyor
Yollarına çiçek serdim
Alerjisi var imiş
Ah! ben nerden bileydim.


Bir beyaz atla
‘Gel’ demiştin ya bana
At buldum, ben de şaştım.
Ne çare sevdiceğim
At tepti, ben de kaçtım.


-Ahmet Ünal ÇAM

(Hep hüzün olacak değil ya, biraz da gülümseyelim)

 
Toplam blog
: 63
: 411
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

Şair-Yazar: Ahmet Ünal ÇAM 1967 Çankırı doğumluyum. Hayatımın çoğu Ankara'da geçti. Kamu'da çalışı..