Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '13

 
Kategori
Deneme
 

"The Lady of Shalott" J. William Waterhouse

"The Lady of Shalott" J. William Waterhouse
 

Su mu hayata, hayat mı suya karışır?


Yalnızım.

Boşuna, LÜTFEN etrafımda birilerini aramayınız!...

Hemen, neden üç MUM? diye soracaksınız; neden bu kayık?

Niçin SIĞ sular?

Niye uzun saç, kısa BAKIŞlar?

Zincir de ne?!

Giydiğin kıyafet, suya karışan örtün, içinde bulunduğun HAL, neyin nesi?

Tümüne, tümünüze cevap: ÜZGÜNÜM!

Bir AŞK'tan çıktım, o yeni çıkmışlığımla sudayım, SU olmak için.

Doğaya bakıp, bana, KIŞ diyebilirsiniz; benim baharım olmadığı kesin!

Doğru, bir AYDINlanmışlığım var, henüz tam olarak benim de bilemediğim, bir sıcaklığım.

Gidiyor muyum? Sanmıyorum. Gitmeye niyetliyim ama, bu su DAR bana, açılamam, diğer kıyı yakın.

1. Not: Sırtım, başım DİK! İyi bakın, yenilmemişim, sadece.....

2. Not:

Mutluyum

içimdeki benle,

rüya idi belki,

azıcık YALAN.

Neden? diye sorma,

dedim ya,

diyorum ya;

ağladım BİTTİ.

Ş.Y.

 

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..