Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '10

 
Kategori
Magazin
 

"Türk Malı" dizisinde şok gelişme!

"Türk Malı" dizisinde şok gelişme!
 

"Binnur Kaya" seni özleyeceğiz!


Biraz abartılı ve bir o kadar da sulu espriler nedeniyle dizinin sıkı bir takipçisi değildim açıkçası!
Ancak TV kanallarını zapladığımda tesadüfen karşıma çıkarsa da hayır demezdim!
Çünkü Abiye Kuzu rolü bir sanatçıya ancak bu kadar yakışırdı, ilgisiz kalamazdım!
Yani Binnur Kaya olmasa bu diziyi asla izlemem diyenlerdendim!
O kendine has gülüşü ve kullandığı bütün kelimelerin tadı onun mimikleriyle bir başka güzeldi çünkü!

Hatta “Mikemmel” sözü başta olmak üzere “Bu kadan” ve “Litfeen” gibi sözleri günlük dilde de sıkça kullanılan espriler haline gelmişti!

Ama sonunda ayrılık vakti geldi çattı maalesef!
Dizinin setinde baş rol oyuncusu Şafak Sezer ile aralarında tartışma yaşanmış ve Binnur Kaya Şafak Sezer’in sürekli kapris yaptığını öne sürerek gözyaşları içerisinde seti terk etmiş!

Madem durum böyle, o zaman bende içimdeki sesi dinleyerek yaptığım zaplamalarda artık o diziyi tanımamazlıktan gelecektim!

Ancak bugün rastladığım bir haber, dizinin çekilecek yeni bölümlerini merakla beklememi gerektirecek önemdeydi!

Çünkü yeni Abiye Kuzu için iki ayrı sürpriz aday önerilmiş!

Önce Nihal Yalçın olsun demişler!

Son haftaların bu flaş ismini öğrendiğimde çok sevindim gerçekten!

Kendisini ilk kez takipçisi olduğum ve hemen her cumartesi gecesi sabahladığım Okan Bayülgen'in Disko Kralı’nda izlemiş ve çok beğenmiştim.

'Nahide' tiplemesiyle neredeyse programı sürükleyen bir konuma gelmişti Nihal Yalçın!

Açıklanan diğer sürpriz isim ise, Kanal D'nin reyting rekorları kıran “Çok Güzel Hareketler Bunlar” isimli komedi programında 'Havuçlu Ana' karakteriyle dikkatleri üzerine çekmiş olan Büşra Tekin'di!

Bu rol her iki sanatçı için de isabetli bir seçimdi, hatta biçilmiş kaftandı hiç kuşkusuz!

Ama yine de her ihtimale karşı peşin konuşmamak gerek!

Kimbilir, bir çok yapımlarda olduğu gibi yine hayal kırıklığına uğrarız belki de!

Hani olur ya, daha çekimler başlamadan onlarda kapris falan yaparlarsa diyorum!

Bu defa daha başka başka isimler çıkabilir ortaya!

Neyse, bakalım zaman ne gösterecek?

Bekleyip göreceğiz!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..