Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '10

 
Kategori
İlişkiler
 

"Yalan söylemeni istiyorum"

"Yalan söylemeni istiyorum"
 

O ince uzun ışığın ardında mı yalan?


Yazarken, yalan yok, bu hikayeyi anlatan o şarkıyı dinlemiyorum. Yasmin Levy, evet, kim ona hayır diyebilir?

60 yaşında bir kadın.

30 yaşında bir erkek.

Ve aşk!

Birlikte çok mutlular.

Sonra sonra sonra...

Erkek bir başka kadına verir kalbini.

Ayrılık anı.

60 yaşındaki kadının yerine koysana kendini.

Tamam. Git. Ama son kez, bu gece benimle ol. Benimle seviş. Beni çok sevdiğini söyle sevişirken, hiç ayrılmayacağımızı.

Yalana ihtiyacım var.

Erkeğin yerine koy kendini.

Bu şarkıyı dinlemeye gidiyorum. Evden çıktım. İstanbul'da kar vardı. Beyazdı.

1.Not: Hep hiç ayrılmamak için yola çıkılır ve ...

2.Not: Kadınlar erkekleri hep anlamak zorunda mı kalırlar?

3.Not:

O şarkıyı dinlemeden

nasıl yazılır

bu yazı, ayrılık

bu soğukta, bu acı

dışarda İstanbul

ve kar varken

yalnızken

sordum

yanıtladım

ağladım.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..