Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '09

 
Kategori
Magazin
 

"Zoraki Başkan", zoraki ayrılık...

"Zoraki Başkan", zoraki ayrılık...
 

Kimin eli, kimin cebinde...


<ı>"Dizisinin yapımcısı, çekimden sonra alkol almaya başladı ve bana da içki içmem konusunda ısrar etti... Tartıştık, bana çirkin hareketlerde bulundu... Odama telefon açıp dizide işimin bittiğini söyledi... Aynı dizide oynadığım arkadaşım da taciz edip göğüslerimi elleyip dudaklarımı öpmeye çalıştı. Emel Müftüoğlu ve diğer arkadaşlarım şahittir. Bana yaşattıkları böyle bir olayı hukuksal olarak arayacağım" Selen Görgüzel

<ı>"Bu olaylara bire bir şahidim. Setteki bütün insanlar biliyor. Ferdi Bey, özellikle yemek yediğimiz sırada Selen'e küfürlü konuşmalar yaptı. Zorla öpmeye çalıştı, aynı şekilde Nihat Bey de tacizlerde bulunuyordu. Bu olaylara tepki gösterince beni kovdular" Dizi ekibinden ismini vermek istemeyen bir görevli.

Rol arkadaşını taciz ettiği öne sürülen Ferdi Akarnur, <ı>"Evet, doğru taciz ettim. İstedim ama vermedi, doğru vermedi" derken, dizinin yapımcı ve yönetmeni Özcan ise, <ı>"Yok böyle bir şey, bunlar tamamen iftira. Setteki uyumsuzluk nedeni ile diziden çıkardık, piyasa benim nasıl bir insan olduğumu bilir. Kesinlikle kabul etmiyorum" demiş.

Yakında TRT ekranlarında olması planlanan, yönetmenliğini Yunus Nihat Özcan yaptığı, başrollerini; Ahmet Uğurlu, Emel Müftüoğlu ve Ferdi Akarnur'un paylaştığı dizide, kendi halinde dürüst, namuslu bir adamın zorla belediye başkanı yapılması konu edilecekmiş.

Nasıl olacaksa?...
'Kendi halinde, dürüst, namuslu bir adam'ı bunlar işleyecekmiş.
Ha...Ha...Ha...

Biri taciz edildiğini dile getirip, <ı>'herkes şahit' diyor, diğeri <ı>'evet, taciz ettim' diyor, bir diğeri <ı>'yok öyle bir şey'diyor, bir diğeri ise, <ı>'evet var öyle bir şey, ben de şahidim' diyor.
Yani, adına dizi çekimi diye başladıkları 'şey'ler her neyse, tam anlamıyla; 'kimin eli, kimin cebinde'...
-Sahi kimin eli, kimin cebinde?

Reklamsa bu nasıl reklam?
Böyle 'pis' reklam mı olur?
Reklam değilse ne bunun adı ne olur?

Bence; siz dizi çekimi diye gittiğiniz yerlerde senaryoyu bir kenara atıp, kendi ilişkilerini çekin.
Bu vesileyle millet de; sizin ne olduğunuzu, kim olduğunuzu öğrenir.
Emin olun izlenme rekorları kırarsınız...
 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..