Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '07

 
Kategori
Blog
 

100 üncü kişiyi arıyorum

100 üncü kişiyi arıyorum
 

Bir haftayı geçti tık yok.

99 da kaldı.

“O”nun üzerine 5 blog yazdım. İyi kötü okunuyorlar ama umurumda değil. Sabah gözümü açar açmaz, bilgisayarımı açıp “O”nun kaç okunduğuna bakıyorum.

Yine 99 da.

Hayır, 90 olsa, 65 olsa, 72 olsa takmayacağım. Hatta 5 kişi okumuş olsa bile umurumda olmazdı.

Ama “O” gitti 99 da kaldı.

100 üncü kişiyi beklemek ne zor bir şeymiş. Keşke kimlerin okuduğunu gösteren bir “göstergeç” olsa. Ve 100üncü kişiyi görebilsem. Boynuna sarılıp öpeceğim (sanal olarak).

Kendisini tebrik edip;

“Bravo, tebrikler, 100üncü okuyucumuz olarak ödül kazandınız, Bundan sonra, eğer blog yazarı iseniz yazılarınız iki kere tıklanıp, mutlaka yorumlanacak. Sadece okuyucu iseniz…(?)” diyeceğim.

Aklıma gelmiyor, sadece okuyucu olanlara ne ödül verileceği.

9 gün oldu.

“O” hala 99 da.

Taktım kafayı.

Bu gece rüyamda gördüm “O”nu. Başka bir blog sitesinde 1000 leri deviriyordu.

Hayır olsun. Yoksa bugün 100üncüyü bulacak mıyız?

11 gün oldu.

“Aman Tanrım o da ne? Gözlerime inanamıyorum. 100 olmuş. Ama geçen rüyasını görmüştüm”.

Çok mutluyum. Duygulandım, gözlerim doldu. Binlerce kişinin beni alkışladığını duyar gibiyim.

Hani koşuda son parkurda atak yapıp birinci olmuş atletler gibiyim. İpi göğüsledim.

Acaba 100üncü kişi kimdi?

Teşekkürler… Binlerce teşekkürler… Teşekkürler Türkiye… Ağlamak istiyorum sayın okuyucularım…

Artık başka hiçbir yazının okunan sayısına bakmıyorum.

Varsa, yoksa “O”.

Gözüm üzerinde.

Bugün itibarıyla sayı 108.

Birkaç gün aradan sonra sayının bir tek artması bile beni inanılmaz mutlu ediyor.

Ama yine de merak ediyorum 100 üncü kişiyi.

Ne dersiniz? Bunlar hayra alamet işaretler olarak yorumlanabilir mi benim adıma :))

Tijen B.

 
Toplam blog
: 156
: 2800
Kayıt tarihi
: 03.04.07
 
 

SÖZ UÇAR, YAZI KALIR. 9 Eylül Ünv. İşletme mezunu, 9 Eylül Ünv.Sosyal Bil. Ens.Sağlık Kurumla..