Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '13

 
Kategori
Güncel
 

13 Uğursuz mu?

13 Uğursuz mu?
 

gülsem mi... ağlasam mı...


13’ün uğursuzluğuna inanmazdım!
Kazandığım onca değerleri kaybedince…
Saydırdım sayılara; sonsuza değin… 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, ,14, 15, bin kere…
Sayılmasın bir daha TÜM SAYDIKLARIMIZ ADINA!

Leman Çıdamlı, Cemal SALTIK, Asım KOCABIYIK, Metin KAÇAN, Burhan DOĞANÇAY, Toktamış ATEŞ, Öke AYDEMİR, Ahmet Mete IŞIKARA, Macide TANIR, Ferdi ÖZBEĞEN, Tekin AKMANSOY…
Her biri saygınlık içeren, sayılmakla bitmez her bir değerimize RAHMET DİLİYORUM.


Sağ oldular, var olsunlar…

 
Toplam blog
: 63
: 945
Kayıt tarihi
: 30.08.12
 
 

Reklam ve Metin Yazarıyım. 1962 Yılında başkentte doğmuşum.  O beni bitiremeden ben O'nu ..