Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '13

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

13.14 Nisan 2013 tarihlerinde Ankara Yenimahalle Gençlik Merkezinin konuğuydum.

13.14 Nisan 2013 tarihlerinde Ankara Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Yenimahalle Gençlik Merkezinin konuğu oldum.

13.14 Nisan 2013 tarihlerinde"1 Gün 1 Değer" Projesi kapsamında Ankara Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Yenimahalle Gençlik Merkezi’nin konuğu olmanın mutluluğunu yaşadım. Çocuklarımızın, gençlerimizin, anne-babaların, öğretmenlerin ve liderlerin kitaplarıma gösterdiği alakanın büyük olması ise başka bir mutluluk vesilesi oldu benim için.

Cumartesi günü gerçekleştirdiğimiz İmza Günü’mün ardından pazar günü de çocuklarımıza ve gençlerimize kitap sevgisini aşılamak için okumanın önemi hakkında bir söyleşi yaptık, “Yüreğimden Tren Geçti” isimli kitabımın içinde yer alan öykülerden bölümler okuyarak üzerlerinde tartıştık. Soru cevap şeklinde gerçekleştirdiğimiz söyleşimizin sunu eşliğinde görselleştirilmesi ise oldukça ilgilerini çekti genç arkadaşlarımızın.

Sonrasında ise Gençlik Merkezi’nin bünyesinde aktivitelerini sürdüren Barış İzci Grubu Simge Oymak İzci Ünitesi Liderlerinin önderliğinde tişört üzerine yapılan batik çalışmasına izlemeye davet edildim. Merkezin bahçesinde yakılan ateş üzerinde kaynayan boyalı suyun içinden çıkan tişörtlerin düğümleri çözülmeye başlandıkça birbirinden güzel desenler bizlere gülümsedi. Beraberce izci şarkıları söyledik. Ve bir zamanlar izci olan ben, o eski günlerimi yeniden yaşadım Barış İzci Grubunun sıcacık ilgisiyle.

Gençlik Merkezinin pek çok projeye imza attığına tanıklık etme fırsatını bulduğum iki günde benim çok beğendiğim “İyilik Ağacı” projelerinden de kısaca söz etmek istiyorum. İyilik yapmanın alışkanlık haline dönüşmesi, iyiliklerin kayıt altına alınıp paylaşılması suretiyle toplumsal bilincin arttırılması ve kişilerin değil, yapılacak olan iyiliklerin yarışması amacıyla tüm gençlik merkezlerinde uygulamaya başlamış bir Gençlik ve Spor Bakanlığı projesi olan  “Gençlerin İyilik Ağacı” çevre, halk sağlığı, güvenlik, okuma-yazma, eğitim, toplumun geliştirilmesi, çocuklara, yaşlılara ve ihtiyaç sahiplerine yardım ve diğer çalışmalar projenin iyilik kategorilerini oluşturmakta.Detaylı bilgiyi www.gencleriniyilikagaci.gsb.gov.tr adresinden edinebilirsiniz.

Buradan enerji dolu, pozitif yaklaşımıyla her türlü desteği veren, tatlı dili, güler yüzü, misafirperverliğiyle, gösterdiği yakınlıkla gönlümü fetheden ve en önemlisi yaptığı işi yürekten seven, Gençlik Merkezine gönülden bağlı olan GençlikHizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Şube Müdürü Mütahhare Yılmaz Hanımefendiye, Gençlik Merkezi çalışanlarından Zeynep Çalışkan’a, Hatice Şahin’e, Hüseyin Elcan’a ve tüm öğretmen ve liderlere yakın ilgilerinden dolayı ve beni Nisan ayı sonundaki “Supangle Günü”ne davet eden izci kardeşlerime teşekkür ediyorum.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..