Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '11

 
Kategori
Güncel
 

20-23 Ekim

20-23 Ekim
 

anlatılmaz


Merhabalar

Uzun zamandır sayfama birşeyler yazmamıştım.  Ama üstüste yaşanan acı veüzüntülü olaylar beni  birşeyler yapmaya zorluyor. Öncelikle şehit ailelerinin ve de depremde hayatını kaybedenlerin tüm yakınlarına başsağlığı diliyorum. Elimden hiçbirşey gelmiyor. Maddi açıdan bir gücüm yok ama hiç değilse manevi açıdan bir teselli olablir miyim acaba diye düşünüyorum.

Günlerdir sanki hiç bitmeyen bir felaket filmi izliyor gibiyiz. Evet birileri birşeyler yapmaya çalışıyorlar ama ya karanlığa gömülmüş bekleyenler ?..... acaba kurtulup gün ışığına çıkabilirler mi soğuk ve açlık onların en büyük düşmanı.  

Neler oluyor bize  diye soruyorum. ......... cevap yok. Aslında o kadar çok yoğun bir duygu karmaşası içindeyim ki anlatamıyorum. O yüzden de daha fazla saçmalamak istemiyorum.

Bir yandan da çok küçük şeyleri dert edip hayatı kendisine ve çevresine ziyan edenler geliyor aklıma, kıyaslıyorum .

Tüm Türkiye ve de dünya halkına acısız felaketsiz günler diliyorum.

 
Toplam blog
: 15
: 378
Kayıt tarihi
: 22.11.09
 
 

1961 İzmir doğumluyum. 21 yıl vergi dairesinde bilgisayar işletmeni olarak çalıştım. 2007 yılında..