Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '15

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

20. İzmir Kitap Fuarında okurlarımla buluştum

20. İzmir Kitap Fuarında okurlarımla buluştum
 

İZMİR FUARI - NAZAN ŞARA ŞATANA


Uluslararası İzmir Fuarında,

20.İzmir Kitap Fuarında Topkapı şifresi kitabımı imzalamak için okurlarımla buluştum.

Bir yazarın en güzel saatleri, okuyucuları ile olmak herhalde?

Üstelik biz yazarların şöylede bir şansları var. İmza günlerinde sadece kitaplarınızı imzalamıyorsunuz, yarenlikte yapıyorsunuz, hasrette gideriyor, dostlarınızla da buluşuyorsunuz.

Uzun zamanlar görmedikleriniz sizi görmeye, kitabınızı almaya, imzalatmaya geliyorlar.

Birçok hazzı bir arada yaşıyorsunuz.

İzmir Tüyap Kitap Fuarında çok heyecanlı anlar yaşadım.

Uzun yıllardır görmediğim dostlarımı görünce heyecandan dizlerim titredi, elim ayağım birbirine karıştı, kitabımı imzalarken ne yazdım bilmiyorum.

Ne kadar güzeldi.

Kitaplarımın bana armağanları o kadar fazla ki.

Okurlarımla buluşmak ne büyük keyif...

Sizi tanımak istiyorlar.

Sizinle konuşmak istiyorlar.

Size sarılmak, sizinle resim çektirmek istiyorlar.

Bu çok güzel, çünkü sizde aynı duygular içinde oluyorsunuz.

Sizde okurlarınızı tanımak istiyorsunuz, onların fikirlerini almak istiyorsunuz.

Ben bir yazar olarak Destek Yayınlarında olmaktan yine keyif aldım.

Yazarlarına sahip çıkan, onlarla aynı duyguda olan,

ayrıca iyi bir yazar olan Destek Yayınları sahibesi başarılı iş kadını Yelda Cumalıoğlu’nun gülen yüzüyle standa girdim.

Orada olan arkadaşlar ne kadar güzel insanlar.

Kitabın büyüsü olmalı,

Kitabın heyecanı zarafeti, büyüklüğü olmalı.

Herkes yaşamının, yaşamın neresinde olduğunun farkında ve mutlu…

Ne kadar güzel...

Ben İzmir’de çok mutlu oldum.

Tarih sevenlerle buluştum,

Kitap okuyanlarla buluştum,

Tarihe sevdalanmış gençlerle konuştum.

Dostlarımla hasretlik giderdim.

Okurlarımla sohbetler ettim.

Sarıldım.

Çiçekler getirdiler bana,

Acıkırsın diye evlerinde kurabiye yapıp getirdiler.

Daha ne olsun?

Allah’ıma bir kez daha binlerce kez hamt ettim.

Faruk Dilaver Beyefendi ile aynı fuarda olmaktan, aynı yayınevinin yazarları olmaktan gururlandım.

Onun standında uzun süre kaldım.

Faruk Dilaver Bey’deki inceliği, insan sevgisini, yaradan sevdasını gördükçe duygulandım.

Okurları ile konuşmasını, kitaplarını imzalamasını, canla başla onlarla oluşunu izledim.

Çok etkilendim.

Dedim ya iyi ki yazmaya karar vermişim.

İyi ki yazmışım ve güzel insanlarla karşılaşmışım.

İzmir’e teşekkürler.

Mayıs ayında Samsun Tüyap Kitap Fuarında olmak istiyorum.

Allah kısmet ederse…

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....