Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

2000 yılın sevgilisi

2000 yılın sevgilisi
 


Sen, 2 bin yılın sevgilisi,
Ben, 2 bin yılında da varım
Beklerim seni, beklerim seni”
Sabah…
Deniz, süt beyaz kesilmiş. Tütüyor deniz. Kuşlar uyandırdı beni sabah sabah
.
Gün doğdu, doğacak.
Seni, sabahın mahmurluğuna taşıdım. Balkondayız. Önümüz deniz. Elimizi uzatsak, sanki değeceğiz

Yerde, palmiyelerin altında kümelenmiş kuşlar, bıcır bıcır söyleşiyorlar. Belki de, sabah duasındalar. Günün ilk ışıklarıyla Güneş’e kanat açacaklar: “Ümitleriyle, hayalleriyle, sevgileriyle”
İçlerinde, senin olanını arıyorum. Hani, göğüs kafesinden salıverdiğim kuş var ya, İşte onu.

Gagasının ucundan öpmek istiyorum. Seni konuşmak istiyorum.
Bu sabah deniz, çok duyguluydu. Durduğum yerden eğilip, tütsülere elimle dokunmak istedim.
Biliyordum, içinde sen vardın.
Güneş, ha doğdu, ha doğacak.

Ellerime baktım, “ıpıslak” tı.
Gönlüme yağmıştın. Uçmaklı oldu gönlüm. Önümden “pıırrrr” “ diye kuşlar havalandı bir anda. Dedim “beni de bekleyin” Sesimi duyuramadım.

O sabah, gönlüme yağdın çiğ çiğ.
Bulut bulut oldun. Göz bebeklerime değdin. İçime çektim. Mis gibiydin.

Sen, bulutlarla gelen 2 bin yılın sevgilisi / Sen içimdeki “çiğ” tanesi / Billur tanesi / Tek tek toplamak istedim seni / Beceremedim. / Islaktı / ellerim, / Ipıslak

Bu sabah, başka bir sabahtı / Titriyordu ufuktaki / Gülücükleriyle / sabah yıldızı / Göz kırptık karşılıklı / Tembihledim sıkı sıkı / Sana selam ilettim / Selamımı aldın mı?

Bir seher vakti, / Sen uykudayken henüz / Sana gelecek / O sabah yıldızı / Konduracak yanağına / Kendi öpücüğünden / Öpecek benim adıma / Usulcacık / Sımsıcacık Sense uyandığında / Bir hoş olacaksın o sabah / Sebebini bilmeden / Öyle kararlaştırdık / Göz kırptık / Anlaştık.

Durgun akan “Volga’m” benim. / Meyhaneye bu akşam birlikte gidelim / O şarkıdaki gibi / Bütün garsonlar da içsin / Hesabını biz verelim / Meyhane yerine, / Kendimizi dağıtalım. / Birbirimizin parçasını / Kendimiz toplayalım

Bu akşam / Kararmış tahta masalar arayacağım Marmaris’lerde / Esasında, seni arayacağım

Mart/ 2000
Marmaris
Muzaffer Cellek

 
Toplam blog
: 1616
: 918
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Hayatın dikenli yollarından geçmenin  sırrı, aralarından çabuk geçmektir. Ümit, naylon çorap giyd..