Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '09

 
Kategori
Yılbaşı
 

2009'la veda konuşması

2009'la veda konuşması
 

Daha bu sabah “Merhaba” demiş gibiyim sana. Oysaki şimdi “Elveda” diyorsun sen bana. Koskocaman bir yıldın, sayfalarına tek bir çentik bile atılmamış tam tamına üç yüz altmış beş gün.. “Nasıl geçecek bu kadar zaman neyle doldurucam bunca günü?” derken, şimdi ne çabuk bittiğine hayret ediyorum.

Ömrümden su gibi akıp giden bir yılın adısın sen iki bin dokuz! Kimi zaman suya düşmüş hayallerim, kimi zaman gerçekleştirdiğim hedeflerimsin. Yüreğimi burkan hüzünlerim, hayatıma renk katan sevinçlerimsin. Beni şaşkına çeviren sürprizlerin, başarılarımdan öğrendiğim bilgeliklerin izisin…

Üzmüş olsan da zaman zaman, gözlerimi yaşartmış, yürüdüğüm yolda zorlamış olsanda beni, yinede hiç pişman değilim her anınla yaşamış olmaktan seni. Senin bana kazandırdığın tecrübelerle, hayatıma armağan ettiğin yeniliklerle, ellerime tutuşturduğun güzelliklerle yürüyorum yeni gelen seneye…

Çektirdiğin acılarla güçlendirdim, zorluklarını aşarak geliştirdim kendimi. Mutluluklarınla besledim, öğrettiklerinle büyüttüm benliğimi…Sense ayrılıyorsun şimdi usul usul hayatımdan… “Artık beni düşünme, keşke diye başlayan sözlerinle, pişmanlık dolu düşüncelerinle beni rahatsız etme” diye uyarıyorsun. Bembeyaz elbisesi içinde ışıklar saçan, güzeller güzeli bir meleğin elinden tutmuş “Bu senin yeni yılın” diyorsun.

Seni yaşarken her saniyenin kıymetini bilemedim, zamanımı bazen boşa geçirdim, bana sunmak istediğin fırsatları yakalamak yerine ben, vaktimi o çok sevdiğim uykuyla tükettim. Biliyorum bana çok kızıyorsun, bu yüzden de beni “Yeni yılda sakın böyle yapma!” diye sıkıca tembihliyorsun. Ben seni düşüncesizce tüketmiş olsam da, giderken sen yine beni düşünüyorsun… “Bana takılıp kalma geleceğini yaşa, ama sana yaşattıklarımdan ders al, beni sakın unutma!” cümlelerini son sözlerine ekliyorsun.

Boşuna saklamaya çalışma, görüyorum gözlerindeki nemi. Hissediyorum gidişinden duyduğun kederi.. Vedalar zordur biliyorum fakat eskimiş olsan da, anılarımda kalsanda, bir daha hiç yaşanmasanda seviyorum seni, ilk geldiğin gün ki gibi… Bana öğrettiklerini uygulayacağım, nasihatlerini hep kulaklarımda tutacağım, arada sırada ardıma bakıp seni tebessümle anacağım. Ve sana söz veriyorum eski dostum, yeni yılı senden çok daha güzel yaşayacağım!!! PINAR

 
Toplam blog
: 15
: 949
Kayıt tarihi
: 27.01.09
 
 

İşletme fakültesi mezunuyum. Bir ihracat şirketinde uzun süre muhasebeci ve çevirmen olarak görev ya..