Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '09

 
Kategori
Yılbaşı
 

2010 yılı sevginin, barışın ve sosyal adaletin başlangıç yılı olsun isterim..!

2010 yılı sevginin, barışın ve sosyal adaletin başlangıç yılı olsun isterim..!
 

2007'de 11. Cumhurbaşkanı adayı da olan, "Tükorder" Genel Başkanı, Öner Samanlı'nın 2010 yılı mesajı


Hürriyet Gazetesi'nin benim için önemli köşe taşlarından olan,

"Köşe Yazarı" kardeşimiz, Yılmaz ÖZDİL,

"Bu ne biçim dumansız hava sahası kardeşim... Her yer gaz!" başlıklı yazısı ile ülkemizde son günlerde, ampulü iyi ışıtmayan iktidara çok güzel bir mesaj vermiş, kendisini diğer yazılarında ki fevkaladeliklerde dahil olarak sevgi ve saygıyla kutluyorum. Buna benzer yazıları, bizlerin "Milliyet Blog" sayfamızda yazma kapasitemiz ve cesaretimiz olsa da, benim tanımlamamla, "Milliyet Blog Yazım Kritercileri" nin onayından geçirmek zoru bırakın, olanaklı değil...

Düşündüm taşındım, 2010'a gireceğimiz YILBAŞI GECESİ birbirimize güzel dileklerde bulunacak ve hediyeler vereceğiz.

Bende bu fotokopisini çektirdim.

Mor renkli bir fon kartonu üzerine, çerçeve boşlukları olarak üçer santim pay verdim ve 560 adet çerçevelettim.

Bir tanesini, "SENDİKAL HAKLARINI ARAYAN MAĞDUR EDİLMİŞ İŞÇİLER" adına, kendime hediye ederek, "TÜKORDER" Tüketiciyi Koruma ve Bilinçlendirme Derneği, Genel Başkanı olarak, odamın duvarına astım.

Kaldı 559 tanesi...

559'uncuyu, Çankaya'daki, 11. Cumhurbaşkanlığı seçiminde Nisan 2007 tarihinde kul hakkımı öteleyerek hakkımı yiyip makama oturan Zevat-ı Muhtereme.

558'inciyi, TBMM'deki bugüne kadar gelmiş geçmiş en tarafkar yönetimiyle dillere şayan, çok Muhtereme.557'inciyi, Hükümetin başındaki Zevat-ı Kadriye.

("Geçtiğimiz günlerde bir Muhalefet Milletvekilince Rize'de üşüttüğü söylenen")556'ncıyı, Teşklat-ı Güvenlik Kurumumuzun da sorumluluğunu taşıyan, Milletin canı ve malını korumakla görevli olmakla birlikte, biber gazı ve cop kullanmakta cevahir olan Zevat-ı Polisiye'nin tüm birimlerinin de, başı olan sayın İçişleri Bakanına,

555'nciyi, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı muhtereme.554'inciyi, Milletvekillerimizin eğitim noksanlığını tespit ederek kamuoyunu aydınlatma becerisini sergileyen, Milli Eğitim Bakanımız, Muhterem Hanfendiye.

553'üncüyü, Ana Muhalefet Partisinin pek sayın Başkanı, Muhterem-i Devamiyeye.552'inci, Muhalefet Partisinin pek sayın Başkanı, Muhterem-i Devletlü'ye,

551'nciyi, Muhalefet Partisinin yeniden gurup kurmaya çalışan, Muhalefet-i Devamkar Başkanına, 550 tane kalanını da, TBMM'deki tüm umumu azam Milletimiz Vekillerine,

2010 YILI ANISINA SEVGİ, SAYGI VE ŞÜKRAN DUYGULARIMI DA KATARAK, " HEDİYYE " EDİYORUM..!

Öner SAMANLI

"TÜKORDER"

Tüketiciyi Koruma ve Bilinçlendirme Derneği

Genel Başkanı

EK: 559 Çerçeveli Metin Yazı...................

E-İLETİŞİM: onersamanli@hotmail.com

........................

.................

...........

......

...

.

"BU NE BİÇİM DUMANSIZ HAVA SAHASI KARDEŞİM...

Her yer gaz!

İşçiyi sopala.

İtfaiyeciye su sık.

Demiryolcuyu işten at.

Eczacıyı cezalandır.

20 lira yevmiyeyle 220 metrede ölen madencinin patronunu kolla bu arada...

Yakalama!

*Bakın, Sinan Siirt'ten.

3 çocuğu var, maaş 1.350 lira.

Engin Bursa'dan.

2 evlat, maaş 900 lira.

Suat Diyarbakır'dan.

4 çocuğu var, maaş 1.200 lira.

*Onları dövdüler Ankara'da.

Arkadaşlarıyla birlikte...

Gözlerine gaz sıktılar.

*Çünkü... Onlara diyorlar ki:

Senin fabrikayı satıyoruz.Sen başka bir devlet kurumuna geç.

550 lira maaş al.Ama, 12 ay çalışmayacaksın.

10 ay çalışacaksın.2 ay ücretsiz izin yapacaksın.

Bu 10 ay da garanti değil.İstediğimde kapının önüne koyarım.

Birikmiş ikramiyelerin yanacak.Kullanmadığın izinler silinecek.

Sendikalı olmayacaksın.Olursan, zaten kovarım.

*

- Hangi kuruma geçeceğim?

- Belli değil, bakacağız.

- Ne iş yapacağım?

- Milli eğitim, hademe filan.

- Oturduğum şehirde mi çalışacağım?

- Yok, senin şehir dolu.

- Başka şehre mi gönderileceğim?

- Ne var, beğenmedin mi?

. Buraya kırmızı nokta koydum, lütfen bundan sonraki satırları çocuklara okutmayın...

Ben bu teklifin yapıldığı işçilerin yerinde olsam, “ İstersen, bi de domalayım” derdim!

Kunta ABD'ye Başkan oldu.

Biz kendi ülkemizde köle."

Yılmaz ÖZDİL

19.12.2009

Hürriyet

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..