Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '12

 
Kategori
Güncel
 

2012/21/ Aralık, Dünyamız için hayırlar getirsin

2012/21/ Aralık, Dünyamız için hayırlar getirsin
 

2012/ 21/ Aralık, dünya için hayırlar getirecek.

Şu günlerde 21, Aralık için çok konuşuluyor, bende katılayım bari.

Mayalar hakkında az bir bilgim var.

Bu konuda inancım şunlardır.  2000li yıllar başladığından bu yana, doğal afetler yaşanıyor, tüm dünyada, savaşlar var, lakin geçtiğimiz 1900lü yıllar da az mı savaşlar oldu. Dünya hızla değişti. Belki de sınavımızı verdik!

İnsanlık daha da aydınlanacaktır, tabiî ki doğa ana kendine zarar veren unsurları eleyecektir.  İnsan nüfusu hiç olmadığı, kadar çok bu asırda. Diğer canlılara yaşam alanı kalmadı. Mayaların olağan üstü sezgileri bunları fark etmiş olmalı. Aksi, iddia edilirse, bizler uyduruyoruz felaket kehanetlerini. Bu çağ sezgiden yoksun insanların yaşadığı bir çağdı onun için durmaksızın felaket senaryoları öretir dururuz.

Dinozorların akıbetini paylaşmaktan korkuluyor anlaşılan! Boşuna korkmayalım; dünyayı öyle bir kuşatmışız ki tamamen kökümüzü yok edemez. Yaşanan doğal afetler, ancak biraz nüfus planlaması yapacaktır bundan kaçış yok. Eğer insanlar kendi nüfusunu kontrol altına almayı başarırsa, doğal afetler de kendini kontrol altına alacaktır.

Acımasızca kestiğimiz, yaktığımız ormanlar bizden hesap sormayacak sanmayalım, bu dünya kendi düzenini kurarken bizim bu kadar gelişip doğaya saldıracağımızı hesaba almamış olmalı. Teknoloji hizmetimize sonuldu, rahatımız yerinde, doğaya aykırı yaşıyoruz ve düşüncelerimiz, aykırı.

Dünyanın dengesini bozmak bizim kıyametimizdir; kendi yaptığımız hataları görmezden gelerek; neden mayalarım kıyamet alametinden kokuyoruz? Bir uygarlık yok olmuş, beklide işaret ettikleri kendi sonlarıydı! Bu olamaz mı? Kendi asrımızın hatalarını sorgulamak yerine, geçmişin kehanetlerinden korkmayalım, o asrın insanı da kendi başlarına geleceklerden korkuyorlardı, bizlerimi düşündüler yani? 

2012/ 21 Aralık, insanlık tarihinin dönüm noktası olacak deniliyor, yani bilge insanların çoğunlukta bulunacağı bir çağ geliyor muş!  Ben bunu beğendim, bana kalırsa en doğru olan da budur. Herkes buna inanmalı, en azından evrene hayırlı bir mesaj göndermiş oluruz da geleceğimiz iyi olur.

Ben, bilgelik teorisine inanıyorum; benim için büyük bir dönüm noktası olacak.

Gelecek yıllarımda,(Yaşamak nasipse) daha da bilge bir insana olacağıma inanıyorum, dilerim olur. Okurlarıma teşekkürler!

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 24
: 283
Kayıt tarihi
: 12.11.12
 
 

Merhaba! Hayata şanslı başlamadım, lakin kendi şansımı değiştirmeyi örgendim. Elde ettiği..