Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '14

     
    Kategori
    Alışveriş - Moda
     

    2015 yılının elbise renkleri

    2015 yılının elbise renkleri
     

    2015 elbise renkleri


    Bayan giyimi her dönem büyük değişikliklere uğruyor. Örneğin bir sezon desenler popüler olurken başka bir dönemde çizgiler öne çıkabiliyor. Bu konu modacıların zevklerine ve bazen de kadınların zevklerine göre şekilleniyor.
    Ben 2015 elbise modelleri arasında geçen bir kaç dönemin seçkin renkleri olan bordo, su yeşili gibi renklerin 2015 yılında da yine bol bol kullanılacağını düşünüyorum. Çünkü bu renkteki elbiseler trendleri takip edenler tarafından çok beğenildiler.
    Yine 2015 elbiseleri arasında geçmiş yıllara ait renklerin yeniden popüler olduğunu görürsek şaşırmayalım. Çünkü ne demişler: Ne varsa eskide var. Modacılar bu sözün nasıl bir anlam taşıdığını oldukça iyi biliyorlar. Bununla beraber 2015 kış elbise trendleri içinde çok farklı elbiseler görürsek şaşırmayalım.
    2015 yaz elbiseleri arasında her yıl olduğu gibi yine parlak renkler ve desenli elbiseler ağırlıklı olacak. Sebebi ise bu elbiseler (www.kadinlarsa.com/siyah-elbise-modelleri/) yaz mevsiminin değişmeyen modelleri ve bayanların en sevdiği elbiseler arasında yer alıyorlar. Modacılar da öyle tahmin ediyorum ki bu elbiselerle ilgili pek bir değişikliğe gitmeyecekler.
    2015 elbiseler içinde bu yıl bol bol düz renkli elbiseler de göreceğiz. Sade tasarıma sahip saks mavisi elbiseler konusunda ben olumlu şeyler düşünüyorum. Ama bakalım modacılar elbiseler konusundaki bizim bu beklentilerimizi ne kadar karşılayacaklar?
    2015 elbise modelleri ile ilgili şimdilik söyleyeceklerim bunlardan ibaret. Zaman içinde her şeyi daha iyi ve net göreceğiz.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 1278
    Kayıt tarihi
    : 11.10.14
     
     

    Bayan giyimi, moda ve trendler üzerine makaleler yazıyorum. Konunun meraklıları blogumu takip ede..