Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '08

 
Kategori
Mizah
 

21 Ekim 2008 'de dünyanın sonu geliyor

21 Ekim 2008 'de dünyanın sonu geliyor
 

"BOOOOOMMM"


Kapımın önünde dünyanın sonunu geteriyor adamlar yahu!

Bu sabah saat beşbuçuktan beri gözüme uyku girmiyor. Nedenini her zaman izlediğim haber kanalını açınca anladım. Haber spikeri içerik olarak aynen şunları iletiyordu, benim gibi uykusu kaçmışlara:


*( Dünyanın en büyük nükleer araştırma laboratuvarı CERN’ de yüzyılın en büyük ve en kabarık bütçeli deneyi bu sabah saat 9, 30 itibari ile başladı. Bu büyük deney ile bilim adamları evrene dair en büyük sırrı aydınlatmak, evrenin yaratılışını laboratuvar ortamında gözlemlemek için çalışmaya başladılar. Bu deney ile bilim adamları “Evrenin sırrı nedir?”, “Madde neden ve nasıl kütle kazandı?”, “Maddeyi oluşturan temel parçacıkları bir arada tutan kuvvet nedir?”, “Evrenin yüzde doksanını oluşturan karanlık madde bumacasının ardında ne var?” gibi merak edilen soruların yanıtlarını arayacak.)


Tamam da nasıl olacak bu iş şimdi?

27 kilometre uzunluğunda, yerin 50 metre derinliğinde bulunan bir tünelde Big Bang olarak adlandırılan, gezegenimizin hatta güneş sistemimizin oluşumunu

sağlayan patlama suni olarak meydana getirilecek. Tam olarak anlamadınız değil mi? Tahmin etmiştim zaten! Bakın ben size olayı daha bilgili bir ağızdan aktarayım


*( İlk yapılacak deneyi basitçe anlatmak gerekirse LHC’de protonlar, tünelin çevresine yerleştirilen süper iletken mıknatıs parçaları tarafından yönlendirilecek. Böylece zıt yönlerde dönen iki proton ışını üretilecek. Bilim dünyası, çarpışmalar sonunda şimdiye kadar keşfedilmemiş yeni parçacıkların açığa çıkmasını bekliyor. Deney, evrenin başlangıcını oluşturan “Büyük Patlama”dan (Big Bang) sonra ortaya çıkan büyük enerji yoğunluğunu tekrar yaratarak parçacıkların yine ortaya çıkmasını sağlayacak. Böylece fizik modellerinin temelini oluşturan ve parçacıklara kütle özelliğini veren “Higgs” parçacığı da tekrar ortaya çıkarılıp gözlemlenebilecek.)

Anladınız mı şimdi?

Bakın ben size benim neyi anladığımı açıklayayım

Bazı kaos teorisyeni bilimadamları bu deneyle birlikte oluşma tehlikesi olan “Kara deliklerin “ dünyanın sonunu getireceğini söylüyor. Yani Cenevre’de oluşacak olan kara delik, en yakınından başlayarak etrafında ne varsa herşeyi yutmaya başlayacak. Cenevre’den başlayarak hepimizi ham yapacak olan bu karadelikten acayip korktum ben.

Bilmeyenlere bildireyim: Ben Berlin’de yaşıyorum, yani benim evin balkonundan bir taş fırlatsam neredeyse Cenevre’deki, Cern araştırma merkezinin camı kırılacak. Anlayacağınız bu kara delik önce beni ham yapacak sonra yavaş yavaş Kapukule’ye doğru ilerleyecek.

Peki sonra ne olacak?

Kapıkule’den başlayarak hepinizi ( ben bu ara karadeliğin bir parçası olduğum için ) bir güzel yutacağız ve güneş sisteminin sonuna kadar, sürekli büyüyen bir kara delik olarak önümüze gelen herşeyi silip süpüreceğiz.

Nasıl ama? Sabah sabah iyi geldi dimi?

Peki bütün bunlar neden olacak?

Soruya da bak şimdi! Neden olacak. Yaratılışımızı, oluşumumuzu, neden olduğumuz gibi olduğumuzu anlamamız için. Çok önemliydi çünkü!!! 13 Milyar Yuraya malolan ve her sene 19 Milyon Yuroluk elektrik tüketecek olan bu makineye acilen ihtiyacımız vardı zaten. Öyle ya Big Bang sayesinde o kadar hayati sorulara cevap bulacağız ki anlatamam.

Bu cevaplarla Afrika’da her gün Aids’ten, açlıktan ve cehalletten ölen binlerce insana çare bulacağız!

Bu cevaplarla yeryüzünde yaşanan, insan eliyle üretilen bütün felaketlere son vereceğiz!

Bu cevaplarla küresel ısınmanın önüne geçeceğiz!

Hayvanların nesninin tükenmesini engelleyeceğiz!

Her yıl onbinlerce insanı öldüren, sözde çaresiz hastalıkları ortadan kaldıracağız!

Tabii kara delik hepimizi ham yapmazsa!!!

Bu kadar önemli bir misyon için her yıl ödenecek olan 19 Milyon Euro’nun lafı mı olur canım. Hele hele bu deneyin yapılması için harcanan 13 Milyar Euro’ da ne ki?


Not: Yeryüzünde arıların nesninin tükenmesi, insanlığın dört yıl içerisinde haritadan silinmesine neden olacağı söyleniyor. Arıların tabii zincirdeki görevini bilenler anlamıştır nedenini. Almanya’da üç seneden beri Arı soylarının yüzde ellisi tükenmiş durumda. Eriyen kutup buzlarından, Nigeria’da, yazın yağan kardan hiç bahsetmiyorum.

Kısaca kara deliğe falan gerek yok... Biz geleceğimizi o biçim ham yapıyoruz zaten.

*Kaynak :www.kutsalodun.com/cern-yuzyilin-deneyi-buyuk-patlama-ve-kara-delik/

 
Toplam blog
: 121
: 1814
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Almanya'da doğdum. Haylaz bir öğrenciydim. 16 yaşımdan beri ticaretle ilgileniyorum. Şu anda büyük b..