Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '18

 
Kategori
Kitap
 

23. Tüyap İzmir Kitap Fuarında 21 Nisan Günü Kitaplarımı İmzalayacağım.

23. Tüyap İzmir Kitap Fuarında 21 Nisan Günü Kitaplarımı İmzalayacağım.
 

 Önünüzdeki hafta cumartesi benim için çok önemli bir gün olacak. 23. Tüyap İzmir Kitap Fuarında imza günüm var. Daha önce de 10 Kasım 2017 günü Tüyap İstanbul Kitap Fuarında imza günüm olmuştu. 

 İmza günüm diyorum ama sanmayın ki tanınmış yazarlar gibi stantın önünde kuyruklar oluşmuyor. Hatta gelip bakanlar almadan geçiyorlar kitabımı. Geçen imza günümde dikkat ettim. Genelde öğrenciler geliyor kitap fuarlarına. Gelip kitaplara bakanlar eğer kitabın isminde aşk, sevda gibi sözcükler geçiyorsa daha çok tututyorlar ellerinde. Alıyorlar mı? Çok az. Zira ekonomik durumlarının kitap almaya uygun olmadığını dile getiriyor gençler. Hatta iki üç kişi bir araya gelip paralarını birleştirip kitap almaya kalkanlar var. Fuarda en çok bu olay benim içimi burktu.

 Stantın arkasında elinde kalem bekleyip oturmak gerçekten çok acı verici. Arada bir kitabını almaya teşebbüs eden kişinin neredeyse boynuna sarılacak kadar duyduğun sevinç te görülmeye değer.

 Şaka bir yana imza günleri böylesi deneyimler edinmek açısından ilginç.

 Bu hafta imza günümüz için bir kaç gün önceden İzmir'e gideceğiz. Olayın güzel yönü bu gidişte büyük kızımı ve torunlarımı görecek olmam.

 İmza günümü duyurmak için kızlarım ve ben İzmir'deki eş dosta duyuru yapıyoruz. Bu güzel havada, üstelik bir kaç günlük tatil imkanı varken kim gelecek bakalım imza günüme. 

 Olsun. Bir kişi bile gelse kabulum. İstanbul'daki imza günümde  dostumuz Ergün Yaşar Bey büyük zorluklarla imza günüme ulaşmış ve kitabımı imzalatmıştı. Bu olay beni çok duygulandırmıştı o gün.

 İyisi mi ben oturayım gene eşe dosta imza günümü hatırlatacak mesajlar yazayım. Hem onları bu vesile ile görmek te çok güzel oluyor.

 21 Nisan saat 15.00- 17.00 arası İzmir Kitap Fuarında 2.salon, stant no 104 F de kitap seven dostlarımı bekliyor olacağim. 

 Aklınızda olsun. Yolunuz düşerse oralara beklerim.

 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..