Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '08

 
Kategori
Mizah
 

2K..

2K..
 

Kuşlar..

Evet kuşlar. Şiii.. hele de Martılar..

Size sesleniyorum. Bundan böyle benden uzak durun.

Evet, bıktırdınız.

Yeter ya..

Gri rengine karşı bir gıcıklığınız mı var?

Sinir ettiler beni yav.

Ne kadar yer değiştirsemde, yüzlerce arabanın olduğu oto park ta nedense hep benim otomobilimin üzerine mıçıyorlar.

Her akşam iş dönüşü otomobilimi almaya gittiğimde oto park sorumlusu Selami ile kavgadayız.

- Selamiiii..

- Efendim abi..

- Ne bu ya.. yine mi..

- Ne oldu abi!

- Ne demek ne oldu. Görmüyor musun. Bu sabah daha yeni yıkattım.

- Abi napim . Havadan geçerken mıçıyorlar. Engel olamıyoruz.

- Eee.. diğerlerinde niye bu kadar yok.

- Valla, onu kuşlara sorun abi.

Lafında altında kaldığı yok. Bizim otoparkçı Selami nin. Teres..

- Git leyn. Getir şurdan kova ile fırçayı yıkayayım şu mokları.

Bak hala geçiyorlar Şerefsizler..” Vrak Vraaaakkk".. Her gün moklarını arabamın üzerinden yıkamaktan bıktım usandım yav. Bari mıçıyorsunuz sifonu çekin *=)(/&%+^’!

Tavan büyük uğraşlar sonucu tamam. Sıra sağ camda.. Geçeyim derken..

Aman Allah ım..! oda ne…!

***

Gökyüzünde gündüz vakti yıldızları görüyorum..

***

- Seelaaaamiiiiiiiii..

- Geldim abi. Nerdesin. Ne oldu yine.

- Oy anam oy. Belim kırıldı galiba! Ne oldu bana. Ne oldu.

- Oooo.., Kaymışsın heralde abi..

- Of of offf offf belim. Neden kaydimkine?

Selami eğildi. Mahçup bir ses tonuyla..

- Abi.. abi.. köpek mokuna başmışsın.

- Ne bu Selami, ne bu heeee..

- Köpek moku abi. Ben her gün söylüyorum. Köpek lerin oto park a girişi yasak diye. Kadınlar, bana “ Hayvancağız bütün gün içerde zaten. Bir dolaşsın hemen çıkaracam” diyorlar. Dinlemiyorlar abi. Ben ne yapayım.

- Selami, Selami tut, tut şu elimdende kaldır beni.. off, offf aanamm, anam off.. belim.

- Dur abi dur. Sen şöle otur. Ben bi koşu gider, ayakkabını yıkar getiririm.

- Dur bi Selami sende dur. Söyle bir nefes alayım. Sınıf, Huuuuu.. Sınıf. Huuuuuu.. Az bekle.. Köpeklerine kabukları ile beraber Muz mu yediriyorlar *=)(/&%+^'!. Durduğum yerde slalom yaptım.

Aradan 5 dk geçti. Ayakkabı önden, Selami arkadan geldi.

- Yıkadım abi. Ben giydireyimmi?

- Yok Selami ben giyerim. Sağol. Ver ayakkabıyı.

Yerimden kalktım. Sağ ön cama baktım. Yıkamayı tamamlayacak ne cesaretim nede gücüm kalmıştı. Arabaya oturdum. Camı açtım.

- Abi, yıkayayımmı camı?

- Yok, yok bırak kalsın, Selami. Bana bak, hadi anladık, uçanlara engel olamıyorsun, bari o köpek çobanlarına söyle bundan böyle köpeklerinin mıçına lastik don bağlayıp oto park a salsınlar. Yoksa karışmam ha..

- Tamam söylerim abi.. Sen hiç merak etme..

- Hadi eyvallah, offf off

- Güle güle abi.. Geçmiş olsun..

Artık, bütün 2 K ( köpek – Kuş ) larden nefret ediyorum.

Daha aradan 2 dk. bile geçmeden, Kırmızı ışık. Durdum. Ön cama aniden Şlap, Şlap!!!!

Kafamı dışarı çıkardım var gücümle..

- Sizin ben taaaaa *=)(/&%+^’!

Martı larda uçar kanat hep bir ağızdan

- VRAKKK VRAKKK..

Not: Kusura bakmayınız. Şu an moktan bir durumdayım. Saygılar diyemeyeceğim.

 
Toplam blog
: 97
: 1839
Kayıt tarihi
: 13.03.07
 
 

İnsanım, eşitlikten ve hak’tan yana olan. Hiçbir şeye duyarsız olamadım. İnsanım ve merak ediyoru..