Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '10

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

3. TÜYAP ÇUKUROVA KİTAP FUARI İZLENİMLERİ

3. TÜYAP ÇUKUROVA KİTAP FUARI İZLENİMLERİ
 

Sunay Akın'ın standımı ziyaret etmesi çok hoş bir jestti.


TÜYAP 3. ÇUKUROVA KİTAP FUARI nihayet sona erdi. 12 Ocak 2010 salı günü başlayan fuar 17 Ocak 2010 pazar günü sona erdi. Fuarın ilk gününden son gününe kadar bulundum ve kitaplarımı imzaladım. Tesadüfe bakın ki benim bulunduğum stand, Milliyet standıyla dibdibeydi. Her sabah gazetemi getiryorlardı Milliyet standında görevli bayan arkadaşlar. Bir de BM ailesinden Olgun Ekinci sık sık geldi ziyaretime. En azından 1 MB üyesi görmek bie mutlu ediyor insanı. Ne mutluyum ki götürdüğüm kitaplarımın hepsi tükendi hatta son gün kitaplarım kalmadığı için sadece arkadaşlarımı ziyaret etmek için bulundum fuarda.

ŞİİRDEN YAYINLARI sahibi sevgili dosrum şair Metin CENGİZ'in açmış olduğu standda imzaladım kitaplarımı. Bu desteğinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum. Sevgili Sunay AKIN'ın standımı ziyaret ederek benden kitap alarak imzalatması da benim için büyük bir mutluluk kaynağıydı. Yine değerli şairlerden Cevat Çapan, Ahmet Nesin'le tanıışmak ve resim çektirmek ayrı bir mutluluktu.

Yıllar önce bulunduğum Adana'ya her gidişimde o yıllardan arkadaşlarımla buluşup söleşiyoruz da bu fuar vesilesiyle. Yine o dönemden yazar arkadaşlarımla buluştuk, oturup söyleştik ve on gün de bir ocakbaşında bir şeyler atştırıp eski günleri andık.

Bir fuar daha geçti. Mutlu anılar bırakan bir fuardı. Umarım gelecek aylardaki fuarlarda yeniden dostlarla ve okurlarla birlikte oluruz.

 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..