Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

34 bin TL'ye anaokulunda yabancı dille eğitim

34 bin TL'ye anaokulunda yabancı dille eğitim
 

Sayın Prof.Dr. Oktay Sinanoğlu bir tespit yapmış.

"Yabancı dille eğitim anaokullarına kadar inerse, 1 veya 1, 5 nesil sonra o ülkenin insanları ana dillerini unuturlar ve ülkenin yok olması kaçınılmazdır. Ülkeyi haritadan kaldırırlar."

Şu anda Türkiye öyle bir tehlike içerisinde. Ülkesini, milletini seven ve ecdatının kemiklerinin sızlamasını istemeyen vatanseverler bu tehlikenin önünde dimdik durmaktadırlar.

İnsanlarımız kandırılıyorlar. Neymiş;

-Yabancı dille eğitim yapan kurumlara çocuklarımızı gönderirsek iyi bir altyapıya sahip olurlar.

-İngilizceyi sular seller gibi konuşurlar. Yurtdışına çıktıklarında lokantaya gittiklerinde çok rahat garson çağırabilirler.

-Dünya genelinde ve ülkemizde çok rahat iş bulabilirler.

-Toplum tarafından saygı görürler.

Hadi canım sen de!

Bu ülkede kendimi bildim bileli, özellikle Tarzanca diye tutturup duruyorlar. Sayın Sinanoğlu ülkemizde öğrenilen ve konuşulan sözde İngilizce diline Tarzanca diyor. Geçenlerde Hürriyet gazetesinde okudum ki, bu Tarzanca dilinin anaokullarında çocuklarımıza öğretilmesi için bazı ana okulları 34 bin TL yıllık ücret istiyorlarmış.

Yabancı dili öğrenmek için eğitim dilinin de yabancı dil olması gerekmiyor. Gidersin bir kursa, oturur çalışırsın, pratik yaparsın paşalar gibi öğrenirsin. Tarzanca zor bir dil değil, özellikle bizim gibi azimli ve zeki bir millet için hiç de değil. Yeterki birazcık gayret gösterelim ve öğrenme tekniğimizi değiştirelim.

Yabancı dille eğitime milletçe karşı çıkmalıyız. Tepki göstermeliyiz. Yetkili mercilere fax, mail, telefon ile ulaşmalıyız. Ana dilimiz Türkçeyi unutturmak istiyorlar. Anaokullarına kadar indiler. Nerde Atatürk'ün önemle vurguladığı Milli Eğitim?

Milli Eğitim Bakanlığı'nın ismini Eğitim Bakanlığı yaparlarsa hiç şaşırmayın. Küreselleşme, tek dünya ayaklarına bizi de haritadan silmeye çalışıyorlar.

 
Toplam blog
: 177
: 1692
Kayıt tarihi
: 02.11.07
 
 

İlk,Orta ve Lise öğrenimi TED Kolejinde yaptı. Bilgisayar Mühendisliği lisans eğitiminden sonra E..