Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

3G fiyaskosu!

3G fiyaskosu!
 

Aylar öncesinden yapılan reklamlar 3G'yi şişirdi de şişirdi. Benim gibi teknokolikler daha 3G'ye geçilmeden 3G'li telefon almayı düşünmüştür herhalde. Annem engellemese ben de parama kıyıp alacaktım. Daha düne kadar hayallerimin telefonuydu. Ancak dün ShowTv'de 3G'li telefon görüntülerini görünce bütün hayallerim yıkıldı. Ben cam gibi en azından cam gibiye yakın bir görüntü hayal ederken, pixelleri açılmış kalitesiz bir görüntüyle karşılaştım.

Internetten vasat bir televizyon yayını yapsanız 3G'li görüntüden daha iyidir. Kafamda koca bir soru işareti var. Acaba kasdedilen 3G bu mu yoksa görüntü kalitesi artar mı? Ya da görüntü kalitesi cepten cebe değişiyor mu ?

Bir de çevreden edindiğim bilgilere göre 3G ile konuşmak telefonun şarjını da hemen 1 gün de bitiriyor. Ayrıca kalabalık mekanda arayanın sesini duyabilmek için kulaklık takmak gerekiyor.

3G'ye geçemedim diye sakın üzülmeyin çünkü 3G Türkiye'de daha emekleme döneminde. :)
 
Toplam blog
: 621
: 1712
Kayıt tarihi
: 27.05.09
 
 

Herşey birbirini etkiler prensibiyle astrolojiyi bilimsel bir platforma taşımaya çalışmaktayım. Asl..