Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '12

     
    Kategori
    Eğitim
     

    4'4'lük sorunlar

    Hayırlı olsun eğiitim sistemindeki yeni değişikliğimiz.Yani; ilk, orta, lise ayrımı bence mesleki eğitimi desteklemenin yanında, farklı gelişim çağındaki öğrencilerin ayrılması olarak değerlendirilebilir. Bunun o kadar çok önemi var ki... Fakat yine de yapılması gereken bir sürü iş var bence. Biraz duyarlı olmak, kardeşi olan öğrencileri de düşünmek, okulları kampüs sistemiyle birbirine yakın tutmak lazım diye düşünüyorum. Gözükmeyen sorunlar çıkacak zannediyorum. İlkokulda bir, ortaokulda bir, lisede bir çocuğum olsa, ben bunlarla nasıl ilgilenebilirim. Buna kimin imkanı yeter.İnsanın çocuk yapmayası geliyor,

    Eskisi gibi ilkokulda ders saatlerinin günlük 5'e düşürülmesi gerekir.Karşılığında, haftalık 5 saat olan serbest etkinlik dersini kaldırıp, çocuklara daha fazla kendi ortamlarında bulunma imkanı verilmesi uygun olur . Yok asla olmaz ise, tam gün eğitim yapan okul öğrencilerinin öğlen paydosunda yemeklerinin verilmesi gerekir diye düşünüyorum.Yazık 2 ders için okuldan-eve, evden-okula... Biraz duyarlı olmak, kolaylık sunmak lazım diye düşünüyorum.

    Eğitim-okul, öncelikle aile ile ilişkilidir.İmkanlar zorlaşırsaöncelikle aile, daha sonra kurulan sistem, daha sonra toplum olumsuz etkilenir.Şu yapılabilir mi; öğrenci başına aileye bir asgari ücret... 

    Neyse, söz eğitim olunca paylaşacak iyi-kötü çok hayal ve mesele var....

     
    Toplam blog
    : 1
    : 103
    Kayıt tarihi
    : 04.03.12
     
     

    Fakülte mezunuyum. Kamu çalışanıyım. Amatör olta balıkçılığı hobim. ..