Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

06 Kasım '07

 
Kategori
Futbol
 

5. büyük süperlige yakışır

5. büyük süperlige yakışır
 

Göztepe bu hafta Urla Belediyespor’la karşılaştı.

Karşılaşmayı 1500 GÖZTEPE taraftarı izledi.

Urla Belediyespor sahaya “ 5.Büyük Süperlige Yakışır” pankartıyla çıktı.

Pankart tribünleri coşturdu ve uzun süre alkış aldı.

GÖZTEPE süper amatör kümede ilk yenilgisini urlada almış oldu. ( 2 – 1 )

Urla deplasmanında maçın başında Enver’le öne geçen gözgöz

Son 10 dakikada yediği iki golle Urla Belediyespor’a teslim oldu.

Oynanan vasat futbol taraftarıda hayal kırıklığına uğrattı.

Göztepe mevcut taraftar yelpazesi ve boyu posu ile amatör lige sığmamıştı.

Oynadığı ilk dört karşılaşmayı kazanmasıda bunu gösteriyordu.

Dört karşılaşmayı kazanınca şampiyon olunmadığını gördük bu hafta.

Aldıkları yenilgi ile sanıyorum hayatın gerçek olduğunu anlamışlardır.

Hiçbir takımı küçümsemeden aynı ciddiyetle oynamaları gerektiğini gördüler sanırım.

Çünkü şuanki mevcut kadroları, güçlü idaresi ve muhteşem taraftarı ile ;

Tüm zorlukları aşabilecek kapasitededir Göztepe.

Bundan sonra işlerini ve rakiplerini daha ciddiye alacaklarını sanıyorum.

Bulundukları lige alışmaları gerekiyor ve kısa sürede alışacaklarını tahmin ediyorum.

Bu arada galibiyeti fazlasıyla hak eden Urla Belediyespor’u tebrik ediyorum.

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..