Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '07

 
Kategori
Futbol
 

İsmet Azumanın düdüğü

İsmet Azumanın düdüğü
 

Olaylı Fenerbahçe- Beşiktaş açının ardından Beşiktaş’ın aldığı golü iptal eden İsmet Arzuman’dan ilginç bir açıklama geidi.

Topa yükselen bir oyuncuyu rakibin el ve koluyla bozmasının bir faul olduğunu anlatan Arzuman, ''Beşiktaşlı oyuncu zamanlama hatası yaptığı için kendisine avantaj sağladığından elini kullanıyor. Doğru kararı vermişim. Herhalde seyirci gürültüsünden yan hakemim duymadı. Yardımcıyı bırakın faul yapılan oyuncu bile kalkıp koştu. En az 7-8 kez düdük çaldım. Ben faulü hemen veriyorum. Gol olduktan sonra da golü iptal ettim'' diye konuştu.

Olayı şöyle irdeleyelim. Top havada Beşiktaşlı oyuncu Fenerbahçeli oyuncuya faül yapıyor ve hakem o an oyunu durdurmak için teşebbüste bulunup düdüğünü çalıyor. O an kimse düdüğü duymuyor. İsmet Arzuman da yerinden kımıldamıyor ısrarla düdüğünü çalmaya devam ediyor. Buraya kadar her şey normal değil mi? Daha henüz gol atılmış değil. Herkesi pozisyonu takip ediyor. Akabinde de gol oluyor.

Şimdi sormak lazım Beşiktaşlı başkanı Yıldırım Demirören’e ve yöneticilerine. Niye gocunuyorsunuz. Bir yerinize mi battı da ligden çekilmek istiyorsunuz. Ne var ki İsmet Arzuman faul olduğun inanmış bir pozisyon sonunda maçı önceden durdurmuş kaldı ki gol olacağını daha önceden nereden kestirebilirdi.

O zaman ne diyeceğim. Hakemler de insan yapısı. Hata yapabilirler. Onlar tenkit edilecek insanlar mı yoksa? Tenkit etmek kolay. Hatalı yönetseler de, hakemlerimize güvenmemiz, verdiği kararlara saygılı olmamız lazım. O şekilde onları kazanabiliriz.

Ben İsmet Arzuman’a güveniyor, verdiği kararın doğruluğunda haklı olduğunu savunuyorum.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..