Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '18

 
Kategori
TV Programları
 

74 Yaşındaki Adamla mı Beraber? Yok Artık!

74 Yaşındaki Adamla mı Beraber? Yok Artık!
 

Songül Öden


İnanılır gibi değil yani. Ben de Kelebek’de gördüm. Televizyon dizilerinin güzel yıldızı Songül Öden 74 yaşındaki adamla mı beraber? Songül Öden İnstagramda 74 yaşındaki yabancı oyuncuyla birlikte olan fotoğrafını paylaşınca ve fotoğrafta bir de “kalp” emojisi olunca, bu anlam çıkarılmış ve haberleştirilmiş magazin basınında da, öylece öğrenmiş olduk.

Da…

Adam kim, hatta Songül Öden kim, haberin önemi nerde, olay gerçek mi, değil mi, gerçekse de değilse de seni, beni, kimi… niye ilgilendirir, emin ol ben de bilmiyorum sevgili okurum.

Benim bildiğim bir başka şey var.

Memleketin başı belada ve tıklanma sayıları gösteriyor ki sen o hususlara dair bloglardan çok şu blog kategorisindeki, başlığındaki ve resimdeki bu tür haberlerle daha çok ilgilisin, bu yüzden başka bazı memleket haberlerinden belki biraz uzak kalabiliyorsun diye konudan seni de azıcık haberdar edeyim dedim… Onun için yazdım bu blogu.

Özet geçiyorum.

Dünyanın belli başlı ülkeleri, Amerika, Rusya filan gelip komşumuz Suriye’yi darma duman ettiler, ikiye böldüler, kendi aralarında pay ettiler…

Yarısını Amerika, yarısını Rusya egemenlikleri ve kontrolleri altına aldılar.

Şimdi dibimizde Türkiye’yi bölme tehlikesi de taşıyan bir “devlet” kurmaya çalışıyorlar… Türkiye de buna meydan vermemek üzere galiba savaşa girmek üzere…

Karşıda herhalde Amerika da var.

Yani galiba ülke olarak başımız fena halde belada… İlgilenirsen, bilgin olsun diye şeyttim…  By!...

Bi ara şu burç meraklılarına da bi el atıveririm gaariii…

 

Kenan IŞIK

 

 
Toplam blog
: 432
: 2964
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Mülkiye mezunuyum. Emekli müfettişim. Ankara'da yaşıyorum. S'oligarşi isimli kitabı yazdım. Kitap..