Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

8:15 Vapuru

8:15 Vapuru
 

K.Yarar çizimlerinden esinlenerek yapılan karalama.


8:15 vapurunu bekliyorum..
Bir uçurumun yamacında
sen yoksun ya
ben
yine
kayboluyorum..


8:15 vapurunu bekliyorum..
Okyanusu görmeyen çocuk düşlerimde
dere kenarında oynuyorum..


8:15 vapurunu bekliyorum..
Tam burda dur dedilen bana.
Bir jeton birkaç damla gözyaşı avuçlarımda
birde
arsız ergenliğim
utanmaz gençliğim
yıldızı olmayan gecelerde
sahipsiz yeminlerim..
yüküm ağır yani
birde
orta yaş kimliğim..


8:15 vapurunu bekliyorum..
Ha geldi gelecek
parçalanmış simidim var
martılara verilecek..
Sıkılıyorum
bunalıyorum
düşünüyorum
deliriyorum
tüm şekilleri denedim
palyaço oldum
adam olamıyorum..


8:15 vapurunu bekliyorum
birde
sen uyurken
gece mesaisinde
seni sevmesini öğreniyorum..


T&T

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..