Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '07

 
Kategori
Müzik
 

84 kere maşallah!

84 kere maşallah!
 

Geçen sene çıkan bu grubumuz beklenmeyecek bir başarı yakaladı çok kısa zamanda. Müzik severlere bir kültür hizmeti olarak değişik gruplar hakkında nacizane düşüncelerimi yazıyorum. Grup 84 içinde onların hoşuna gidecek düşüncelerim var...

Ben ilk onları ölürüm hasretinle adlı şarkılarıyla tanıdım herkes gibi. Arabada giderken radyoda çalmaya başladı. Ben severim öyle melankolik şarkıları. Kulaklarımı açtım tabii. Bir süre o şarkının kime ait olduğunu bilmeden dinlemeye devam ettim. Sonra tvde ropörtajlarını görünce bu grubu tanımış oldum ve ondan sonra bilinçli bir şekilde dinlemeye başladım.

İkinci parçaları bana göre birincisinden çok daha güzeldi. Affet ne olur... Bu şarkıyı dinledikten sonra sanmıyorum hiçbir kız "hayır affetmiyorum" desin. En azından ben demem. Hem klip açısından, hem şarkı açısından büyük bir başarı daha elde ettiler bu şarkıları sayesinde. Artık daha fazla hayranları vardı. Benim de direk müzik listemde yerini aldı zaten bu şarkı.

Üçüncü şarkı dönemi benim için biraz erken başladı. Mustafa adlı arkadaşım sınıfta dinlerken keşfettim bu şarkıyı. Yani son mektubu. Duyduğum gibi "aa bu 84" demiştim. Hemen adını öğrenip indirdim. Gerçekten insanın kalbine dokunan bir parça. Ben dinlemekten kusacak haldeyken klip çektiler bu şarkılarına. Gayette güzel oldu. Klip konser görüntülerinden oluşuyor. Hala da var ekranlarda sanırsam.

Biliyorum size çok isim tavsiye ediyorum. Ama size tavsiyelerim hep benim müzik listemde olan tipler... Herkesin tarzı farklı tabii. Kimi rock, kimi türkü, kimi klasik dinler... Ben elimden geldiğince her türde şarkı tavsiye etmeye çalışıyorum. Umarım birini de olsa beğenirsiniz. Listemiz MB sakinlerine özel olarak büyük bir titizlikle hazırlanmaktadır : ) Daha birçok tanıtım olacaktır. Beni bekleyin anacım...

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..