Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '17

 
Kategori
Astroloji
 

9 Haziran Yay burcunda Dolunay!

9 Haziranda 16:11 de Yay burcunda bir Dolunay gerçekleşecek

Enerji çok yoğun ve güçlü olduğu için her zaman olduğu gibi bu enerjiyi hastalıklarımızı şifalandırmak için kullanabiliriz. 

Bel, omurga ve damarlarla ilgili rahatsızlıklarımıza çalışmak olumlu netice verir. Bunun yanında tüm rahatsızlıklarımız için çalışabiliriz tabii..

 

Dolunay zamanları tamamlanmayı temsil eder. Ayın kuvvetli ışığı bilinçaltınızı aydınlattığı için farkındalığınız yüksektir. Bilinçaltında sizi rahatsız eden duygu ve düşüncelerden arınmak için uygun ve destekleyici enerjiler verir.

Dolunay enerjisi duyguları tetiklediği için geçmişle ilgili öfke kızgınlık duyguları ortaya çıkabilir. 

Ben dolunay zamanlarında duyguları yazıp yakmanın çok iyi geldiğine inanıyorum. İnanılmaz dönüştürücü bir etkisi var. Her zaman anlatıyoruz ama mutlaka ilk defa görenler oluyor. Nasıl yapmalıyız diye?

Sizi rahatsız eden korku, öfke duygularınızı bir kağıda yazıyorsunuz. 

Şu şekilde olabilir.

Benim ..... korkum var. Ben bu korkumu kabul ediyorum, ve bundan sonra sevgiye dönüştürmeye niyet ettim. Bundan böyle benim gerçeğim değil.

Sonra bu kağıdı yakıyorsunuz. Hepsi bu.. Külleri ister suya atın, ister çöpe fark etmez.. 

Öfke duygusu karaciğer ile bağlantılıdır. Öfkeli olursanız karaciğeriniz hastalanabilir ya da karaciğeriniz hasta ise bu sizi öfkeli yapabilir. Çin tıbbına göre teşhis ve tedavi yapacaksanız düz çizgi şeklinde değil daire şeklinde düşünmeyi öğrenmeniz gerekiyor. Ve aynen böyle hastalıkların size verdiği mesajlar var aslında bunu da bir dip not olarak aklınızda bulundurun...

 

Bu meditasyon ise solar pleksusun temizlenmesinde arınma çalışmasıdır. 

Solar pleksus 3 çakramızdır. Bu çakra öfke duygusuyla çok fazla ilişkilidir. İnsan içine attığı tüm duyguları bu bölgede biriktirir.

Rengi sarıdır. Sindirim sistemi, karaciğer, pankreas bu çakranın alanındadır. 

 

Şöyle bir niyet yapılabilir.

"Ey bütün noksan sıfatlardan münezzeh olan Allahım. Kalbimi bütün kötü  sıfatlardan temizleyerek arındır. Bana öyle bir şifa ver ki bedenimde ruhumda hastalıklardan, olumsuzluklardan iz eser kalmasın. "

Burnunuzdan derin bir nefes alın. ve bu nefesi tutabildiğiniz kadar tutarak tüm vücudunuza dolduğunu ve sarı bir ışık olarak geçtiği her yeri temizlediğini hayal edin.

Ve şimdi tıpkı bir mumu söndürür gibi nefesinizi dışarıya üfleyin. Bu esnada siyah bir duman şeklinde vücunuzdaki tüm toksinlerin nefesinizle dışarı çıktığını imgeleyin. Tüm blokaj noktalarınızın açıldığını düşünerek rahatlayın.

Bunu 3 kez tekrar edin.

Ve sonunda tüm vücudunuzun arındığını hissedin enerjiyle dolduğunu...

Arındım tazelendim olumlu duygularla dopdoluyum!

 

Yapabileceğiniz ve fayda verecek bir olumlama:

Çevrem tarafından bilerek yada bilmeyerek yapılmış tüm kodlama ve blokeleri kaldırıyor ve iptal ediyorum. Geçmişi ve geçmişimdeki herkesi sevgiyle affediyor ve serbest bırakıyorum.

 

 

Bu Dolunay da uygulanabilecek esma çalışmaları:

Maddi durumunuzda bolluk ve bereket niyeti ile

Ya Kerim (270), Ya Basit (72), Ya Gani (1060), Ya Muğni (1100)

 

Sağlıkla ilgili problemler için.

Ya Şafi - Ya Muafi.

Şafi: Hastaya şifa veren

Muafi: Maddi manevi tüm sıkıntıları gideren mutuluk veren... Başınıza gelebilecek veya gelmiş tüm belaları def eden demek. 

Şifa işleminde Şafi ve Muafi beraber tecelli eder. 40 kere okunabilir.

 

BEREKET PARASI:

Dolunay olduğu gece bir kağıt para üzerine ya gani, ya muğni, ya fettah, ya vehhab, ya rezzak 998 adet okuyup bu parayı beyaz bir kumaşa sarıp cüzdanınıza koyarsanız paranız bereketlenir.

 

 

Sevgiler tüüüm kalbimden:)

Nur Demir

https://www.facebook.com/NrlStyle/

http://nrlstyle.blogspot.com/

 
Toplam blog
: 202
: 1460
Kayıt tarihi
: 10.11.16
 
 

Yaklaşık 20 yıldır Kişisel-Ruhsal Gelişim, EFT ve Kuantum Enerji ile ilgili araştırmalar ve çalış..